Help gsm valt automatisch uit. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een heel poosje een probleem met mijn iphone 2G. Het probleem: Wanneer ik mijn gsm enkele minuten niet gebruikt valt hij automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help gsm valt automatisch uit.
Ik heb al een heel poosje een probleem met mijn iphone 2G.
Het probleem: Wanneer ik mijn gsm enkele minuten niet gebruikt valt hij automatisch uit. Ik heb al van alles geprobeerd bv ander frimware andere bootloader maar het probleem bijft en het is allemaal begonnen bij de update naar 2.0. Heeft iemand enkele ideeën voor een oplossing Groetjes Kevin. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe staat het met de status van de batterij?
|
|||
|
|||
De batterij is altijd vol of toch bijna.
groetjes kevin |
|
||||
|
||||
Welke firmware heb je er nu op, 2.0? Zo ja, kan je overwegen om weer terug te gaan naar 1.1.4.
Hierbij de link naar de how-to: https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik deze ook terugzetten naar 1.1.4 of niet? Alvast bedankt. Niemand een oplossing?? Alle raad is welkom. groetjes Kevin Laatst gewijzigd door macfreaker; 17-09-08 om 22:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
korte videofilmpjes uit vorige gsm naar iphone? | jessemina | Archief | 1 | 29-05-09 00:05 |
help valt uit! | Bonifacio_lO2 | Archief | 3 | 05-04-09 11:54 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken | staafken | iPhone algemeen | 10 | 28-01-09 21:06 |
Iphone valt uit | Twoine | iPhone algemeen | 0 | 03-02-08 14:37 |
|
|