Nieuwe 3G KPN 3 maanden opzeg termijn discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en heren, Afgelopen week heb ik mijn 3G besteld en deze komen ze aankomende zaterdag al bezorgen. Nu zit ik met het probleem dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3G KPN 3 maanden opzeg termijn
Dames en heren,
Afgelopen week heb ik mijn 3G besteld en deze komen ze aankomende zaterdag al bezorgen. Nu zit ik met het probleem dat ik nog een KPN abbo heb en dat deze met nummer behoud overgaat. Dit duurt echter 3 maanden voordat het is opgezegd en het t-mobile abonnement in gaat. Nu wil ik het liefst mijn 3g gebruiken met mijn kpn simkaart, wat kan ik dan het beste doen zonder dat ik gekke software of iets moet gaan gebruiken en gaan zitten hacken. En hoe zit het dan met iTunes activeren of iets? Vriendelijke groet, PhamToX |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan hier eens beginnen met lezen: https://forum.iculture.nl/f14/i...ock-topic.html
|
|||
|
|||
ik heb stukken van dit topic gelezen alleen wordt het niet helemaal duidelijk wat nu de beste oplossing voor mij is vandaar dit topic!
|
|
||||
|
||||
Softwarematig unlocken gaat nog niet dus je houdt niet zoveel keuzes over.
|
|
|||
|
|||
Heb jij misschien enkele voorbeelden waarmee ik mijn KPN sim kan gebruiken?
+ heeft dit nog consequenties voor itunes en de iphone? |
|
||||
|
||||
Je hebt een PB.
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal,ik heb ook zelfde probleem,heb HI abonnement,en heb 3g simlock iphone,dus wat is beste oplossing???? heb veel gelezen hier maar echter niet gevonden.kan ik zelf unlocken met een programma ?
|
|
|||
|
|||
helaas,ik heb hetzelfde. Gewoon drie maanden wachten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
yessim of turbosim kopen ?wie kan mij helpen ? voor nette prijs natuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
KPN
Ik had hetzelfde. Ik ha de dag na de introductie al mijn 3G maar kan hem nog maar officieel sinds vorige week gebruiken. EINDELIJK
KPN is hopeloos ouderwets en ik ben uiterst blij dat ik bij ze weg ben. Die abonementskosten moet je toch betalen bij KPN. Wat je kan doen is T-Mobile te vragen jouw abonnement te activeren met het tijdelijke nummer. Dan pak je je oude telefoon of een andere niet gebruikte, en schakel je met *21 de gesprekken door naar het tijdelijke nummer. Op die manier kan je toch je 3G gebruiken en tegelijkertijd bereikbaar blijven zonder allemaal moeilijke dingen te moeten uithalen met unlocken enz enz. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
doa termijn webshop? | musiqman | iPhone algemeen | 1 | 20-10-10 11:47 |
Garantie termijn bij T-Mobile | paulmadejong | Odido (T-Mobile) | 6 | 25-07-08 16:59 |
|
|