iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: iets raars met legale unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/23231-iets-raars-legale-unlock.html)

Johnnyrenegade 07-10-08 17:45

iets raars met legale unlock
 
Ik heb verleden week mijn Iphone op een legale manier laten unlocken bij t mobile voor 120 euries dit omdat ik een paar maanden per jaar in het buitenland zit, maar ik heb dus gewoon een 2 jarig abbonnement bij t mobile.
Het unlocken bij t mobile is zo gepiept alleen nou krijg ik als aanbieder alleen nog maar vodafone NL en mijn Tmobile kaartje zit er gewoon in, en als ik hem handmatig wil instellen op tmobile dan zegt hij geen netwerk aanwezig.
zet ik hem weer op automatisch springt hij weer naar vodafone NL en zet ik de 3G aan dan valt hij weg.
Weet iemand wat dit kan zijn, ik zal toch niet aan het roamen zijn

King1987 07-10-08 17:53

Maar heb je nu een 1e gen Iphone (zoals in je profiel staat) of een 3G ;) ik gok het laatste, dus moet je je profiel nog even aanpassen

Johnnyrenegade 07-10-08 19:47

oh sorry ik dacht dat het wel duidelijk was omdat ik hem bij tmobile hebt laten unlocken, het gaat om de 3g

slodo 07-10-08 19:50

en heb je je netwerk instellingen al gereset?
dat doe je door naar instellingen te gaan dan naar algemeen-stelopnieuw in-herstel netwerk instellingen

Mwfadebeer 07-10-08 19:58

het zou zomaar kunnen dat door een lage/ slechte verbinding bij Tmobile en dararoaming aan, je telfoon een sterker signaal oppakt, in dit geval Vodafone. Zou de tmobile service desk raadplegen, die kunnen zien hoe de routering verloopt.

Johnnyrenegade 08-10-08 10:16

ik heb hem gereset en precies hetzelfde, ik heb t mobile gebeld en ze zeiden dat ze niet konden zien of ik op het tmobile netwerk aangesloten ben, volgens mij is dat onzin maar ze verzekerde mij dat ze dat niet konden zien. ik moest het toestel maar laten repareren.
heeeft iemand anders hier nou ook last van na het unlocken?

nog een vraag, je kan met een nederlandse sim in nederland zeg bijv tmobile toch niet op een ander nederlands netwerk( KPN, Vodafone) bellen, zij zeggen dat het wel kan.

"R" 08-10-08 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnyrenegade (Bericht 203520)
nog een vraag, je kan met een nederlandse sim in nederland zeg bijv tmobile toch niet op een ander nederlands netwerk( KPN, Vodafone) bellen, zij zeggen dat het wel kan.

Ik heb een legale iPhone van tM laten unlocken, werkt keurig en volledig op KPN en ook nog steeds op tM

Johnnyrenegade 08-10-08 18:48

Beste R
Dat bedoel ik niet , ik bedoel met een nederlandse tmobile simkaart op bijv een andere ned provider bellen bijv KPN want dan moet je een KPN simcard erin zetten.
Dus ik wil zeggen als ik een KPN simcard erin heb zitten kan ik niet via Tmobile bellen.
Die keuze heb je alleen als je in het buitenland zit

Mister$ 07-02-09 21:17

Hoe gaat het in z,n werking een legale unlock via T-mobile? ik heb een telfort abbo en heb de 3g gekocht op marktplaats. kan ik m laten unlocken via T-mobile? ik heb het contract van de vorige eigenaar en de tel is nou zo,n 6 maand oud.

iScorpio 08-02-09 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mister$ (Bericht 254110)
Hoe gaat het in z,n werking een legale unlock via T-mobile? ik heb een telfort abbo en heb de 3g gekocht op marktplaats. kan ik m laten unlocken via T-mobile? ik heb het contract van de vorige eigenaar en de tel is nou zo,n 6 maand oud.

Als je even de moeite had genomen om de zoekoptie te gebruiken ;) had je deze topic kunnen vinden: https://forum.iculture.nl/f14/i...-t-mobile.html

wil 08-02-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 203371)
het zou zomaar kunnen dat door een lage/ slechte verbinding bij Tmobile en dararoaming aan, je telfoon een sterker signaal oppakt, in dit geval Vodafone. Zou de tmobile service desk raadplegen, die kunnen zien hoe de routering verloopt.

Dataroaming werkt alleen als je in buitenland zit. Dus met een T-Mobile kaart kan je alleen verbinding maken met T-Mobile als je in Nederland bent.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.