zwitsers iphone 3g hoe t werk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net mijn iphone uit zwitserland gekregen. Nu heb ik een simunlock. Echter de iphone moet geactiveerd worden. Moet ik dit doen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwitsers iphone 3g hoe t werk
Hallo,
ik heb net mijn iphone uit zwitserland gekregen. Nu heb ik een simunlock. Echter de iphone moet geactiveerd worden. Moet ik dit doen via itunes ook als ik al de simunlock erin heb zitten? Ik ben bang dat hij dan bij apple geregistreed staat en dan problemen kan krijgen. Familie die hem heeft genomen heeft mij gewezen op de kleine letters waarin staat dat je geen rare dingen mee mag doen. Hoe moet ik dit opvatten? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat voor prblemen verwacht je dan?
|
|
||||
|
||||
Zo'n hardwarematige unlock vervalst,als ik het goed heb, je IMEI en dat mag niet.
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Swisscom iPhone. Wat ik heb gedaan:
- Swisscom prepaid sim in de iPhone, telefoon aan computer koppelen en via iTunes activeren. - Swisscom sim eruit, mijn Nederlandse sim erin (Vodafone) samen met de ifoneguide sim unlock kaart. That's it, het geheel werkt al enkele maanden naar behoren! |
|
||||
|
||||
je kan beter dit topic een andere titel geven:
Zoekmachine hoe 't werkt.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
hoe te werk gaan met legale unlock en jailbreak? | Basrose | Archief | 2 | 13-03-10 11:19 |
Hoe gaat het kopen in zijn werk? | rikcoomans | Koopinformatie Nederland | 1 | 07-08-09 06:28 |
Hoe werk pop3 client iphone 3G | philippefeij | iPhone algemeen | 1 | 10-08-08 02:53 |
|
|