Problemen met unlock-kaartje 3g discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik zit met een probleem. Ik denk dat mijn unlock kaartje het heeft begeven vandaag. Ik kreeg opeens de melding: geen simkaart aanwezig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met unlock-kaartje 3g
Hallo iedereen, ik zit met een probleem.
Ik denk dat mijn unlock kaartje het heeft begeven vandaag. Ik kreeg opeens de melding: geen simkaart aanwezig terwijl hij er uiteraard wel inzat. Als ik mijn vodafone simkaart er zonder unlock kaartje inzet erkend hij dat er een simkaart inzit, maar ik kan uiteraard geen connectie krijgen met het netwerk. Toen ik het unlock kaartje eruit haalde zag ik dat hij een beetje ingescheurd was waardoor er een zwart lijntje werd doorbroken, dus ik denk dat hij dood is nu zag ik dit op internet Yessim unlock iphone 3G Simkaart! Ik las net van iemand dat hij er wat problemen mee heeft gehad, maar anderen weer niet. Is dit een geschikt unlock kaartje of zijn er anderen? zo jaar waar kan ik die kopen en heb ik ze snel binnen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
YESSIM niet kopen
|
|
|||
|
|||
ik lees het. zelf nog tips voor een goede unlock kaart?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
die Universal sim moet uit roemenie komen ? ... niet echt iets waar ik met vertrouwen mijn geld naartoe stuur
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf goede ervaringen met de Yessim 3YG, maar ik heb hem rechtstreeks besteld bij www.yessim.com. Ook hoor ik goede verhalen over de iFoneguide SIM.
Maar zover ik weet is er op het ogenblik geen x-sim die het 100% doet. Daarmee bedoel ik niet 100% in Nederland, maar vooral in het buitenland. Hier een tabel waar ervaringen zijn samen gevat. Suc6 bij je keuze Laatst gewijzigd door ControlSje; 04-11-08 om 22:47. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders hier eens kijken: http://www.cd-media.nl/web/N_frame.h...-media.nl/web/ Laatst gewijzigd door Basil; 04-11-08 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Franko, ik heb zelf een Turbosim en daarmee heb ik vanaf dag 1 goede ervaringen. zowel in binnen en buitenland.
@marco_sire wat is het type kaartje dat je hebt? |
|
|||
|
|||
Je moet er inderdaag voortzichtig mee zijn, ze zijn flinterdun en scheuren vrij snel.
tip: ik knip de sim altijd ook al hoeft het eigenlijk niet...dan hebben de kaartjes net wat meer ruimte samen (ivm de chip op je unlocksim)...dan gaat de unlocksim minder snel kapot. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een iFoneguide 3G Sim liggen. PM me maar!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt iedereen!
Pm me anders even als je een kaartje voor me heb! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Unlock met Phonebook kaartje | Joris123 | Unlock | 10 | 27-09-10 18:12 |
iPhone 3GS: T-mobile problemen met unlock | jvd1971 | Unlock | 3 | 16-08-10 23:47 |
Geen service, met ander kaartje wel verbinding | erde0 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-10 17:08 |
iPhone 1e gen.: problemen met unlock 2.0.2 iphone versie 1 | coifeurke | Unlock | 14 | 10-09-08 00:10 |
3G sim kaartje werkt niet met TurboSim | yanco | Unlock [archief] | 1 | 11-02-08 21:02 |
|
|