unlock en nederlands discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ontvingen we eindelijk de iphone 3G via gsm.nl met een KPN-abonnement. In de verpakking zit alleen een handleiding in een taal die we niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag ontvingen we eindelijk de iphone 3G via gsm.nl met een KPN-abonnement.
In de verpakking zit alleen een handleiding in een taal die we niet kunnen lezen. Als we de iphone aanzetten, krijg we de melding: simbloccata. We hebben allerlei sites bekeken, maar nergens hebben we informatie kunnen vinden hoe we de simblokkade legaal kunnen verwijderen (ja, illegale manieren wel!) Wie kan ons helpen? Misschien hebben we te weinig informatie in dit bericht gegeven, dan horen we dat graag. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je toevallig een code op je SIM ingesteld?
|
|
|||
|
|||
![]() als je met een kpn abbo wilt bellen zul je een unlock-sim moeten gebruiken en je iPhone moeten jailbreaken, tenzij hij legaal ge-unlockt is door apple.
|
|
|||
|
|||
![]() Nee, we hebben nog helemaal niets gedaan. We hebben de iphone uit de verpakking gehaald, de simkaart erin gedaan en 'm aangezet. Meer niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je de iPhone simlockvrij? Als dat zo is kun je hem gewoon activeren in iTunes.
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg steeds GEEN SERVICE nadat ik een downgrade heb gedaan van 2.2 naar 2.1 (Jailbreak).
Abo van Vodafone. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Probeer de SIM anders eens in een andere telefoon, waarschijnlijk moet je een PIN code moet invoeren. Ik denk namelijk dat het PIN code van de SIM is die de iPhone vraagt. |
|
|||
|
|||
![]() Even het gehele verhaal.
Ik heb een iphone 3g met 2.1 erop. Vodafone werkt prima. Nu deed ik met mijn stomme kop een upgrade naar 2.2. Toen begon de ellende. Uiteindelijk gedowngrade naar 2.1. Alles werkt goed alleen ik kan niet bellen omdat de Iphone steeds aangeeft GEEN SERVICE. Sim eruit, sim erin geen effect. Moet ik na jailbreak 2.1 nog unlocken o.i.d? |
|
|||
|
|||
![]() Sorry mijn reactie was voor guidovanh.
Ik weet alleen dat de baseband van 3G iPhones worden geupdate met de nieuwe 2.2. Firmware. Dit zou te maken kunnen hebben dat hij "Geen Service" meer geeft. Voor zover ik weet is het (nog) niet mogelijk om de Baseband te herstellen. Waar heb je de iPhone gekocht en hoe is hij ge-unlocked? Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Hier lopen nu dus 2 discussies door elkaar heen. Erg jammer!
Onze iphone is gekocht bij gsm.nl MET een KPN-abonnement. Als we 'm aanzetten, staat boven in beeld de tijd, daaronder de datum. Vervolgens een plaatje van de aardbol met daar doorheen een kadertje met de tekst "SIM bloccata" Onderin staat een kadertje met de tekst "sblocca" en aan de linkerkant een pijl. Ik heb ook geprobeerd de USIM-kaart in een ander toestel te doen, toen vroeg ie alleen om een pincode, standaard dus 0000 geprobeerd en die deed het gewoon. Kreeg direct een SMS'je binnen voor instellingen, maar dat wilde ik natuurlijk niet op dat andere toestel. SIM-kaartje weer in de iphone gedaan en krijg weer dezelfde melding als voorheen. Via de website van itunes weet ik nog niet hoe ik e.e.a. moet activeren. Wie helpt ons? |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Succes! |
|
|||
|
|||
![]() Iedereen bedankt!
We hebben een iTunes-account aangemaakt en nu kunnen we de iPhone gebruiken. Er valt nog veel te ontdekken, maar zo komen we er wel! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ik heb mijn iPhone niet gejailbreakt. Nielso. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Daar ligt het probleem niet. Ik ben al ingelogd en heb mijn iphone al geactiveerd. Ik bel en werk al 3 maanden met mijn iPhone. Alleen sinds de update naar 2.2 lijken er problemen op te treden. Ik weet niet of het aan de update ligt hoor. Nielso |
|
|||
|
|||
![]() toevallig heb ik ook precies hetzelfde probleem als jou
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ibooks nederlands | kristel1969 | Archief | 2 | 12-01-11 11:22 |
iPhone 3GS: 3GS unlock probleem nederlands | Lukie | Unlock | 2 | 04-10-09 18:58 |
Nederlands | jelle64 | Unlock [archief] | 5 | 29-05-08 19:27 |
n00b Unlock Guide 1.1.1 Nederlands ! | Maickeltje | Unlock [archief] | 18 | 29-10-07 11:37 |
|
|