iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/25648-1-0-quickpwn-2-2-voor-fw-2-2-verzameltopic-windows.html)

revl 01-01-09 20:42

dus we kunnen nu gebruik maken van de 3g met de nieuwste firmware dus we kunnen het unlocken ?

King1987 01-01-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door revl (Bericht 237297)
dus we kunnen nu gebruik maken van de 3g met de nieuwste firmware dus we kunnen het unlocken ?

Kom kom, kijk eens even verder dan dit topic, er zijn zelfs verschillende nieuwsitems en topic's over.

PsychoMantiz 06-01-09 15:58

Ik heb zojuist mijn iPhone (2G) weer aan de praat gekregen met Quickpwn 2.2en firmware Firmware 2.2 iPhone1,1_2.2_5G77_Restore.ipsw Alleen heb nu ik er nog steeds een simlock op zitten. Hoe verwijder ik deze?

Tijn1 06-01-09 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PsychoMantiz (Bericht 240033)
Ik heb zojuist mijn iPhone (2G) weer aan de praat gekregen met Quickpwn 2.2en firmware Firmware 2.2 iPhone1,1_2.2_5G77_Restore.ipsw Alleen heb nu ik er nog steeds een simlock op zitten. Hoe verwijder ik deze?

download uit cydia het progje bootneuter na de installatie naar je springboard en dan aanklikken en zijn werk laten doen dan moet het goed komen!

PsychoMantiz 06-01-09 16:09

Bedankt voor je reactie Tijn1.

Direct nadat ik Cydia had geopend en terug ging met de home button kwam het scherm tevoorschijn om mijn pin in te tikken. Daar hoefde ik verder niks voor te doen.

prince 06-01-09 22:59

Kan ik de "Quickpwn 2.2" gebruiken op mijn XP om mijn Iphone met FW versie 21 met Modemfirmware 04.05.04_G te upgrade naar FW 2.2?

Ik heb Pwnage21 gebruikt om mijn Iphone 1.1.4. te upgraden naar 2.1 trouwens. Wellicht belangrijke info...

Wat me verwart is dat er ook nog "tussen" FW zijn zoals 2.1.x etc maar ik weet niet of dit een probleem is om direct over te gaan van 2.1 naar 2.2

Alvasr bedankt!

King1987 06-01-09 23:01

Je moet in iTunes updaten naar 2.2 Daarna quickpwn 2.2 draaien om te jailbreaken/unlocken. :)

Succes

dirkh 17-01-09 18:53

Vandaag geprobeerd om na een upgrade naar firmware 2.2 mijn Iphone te unlock-ken met de customfirmware. Telkens krijg ik de melding dat mijn Iphone niet kan hersteld worden. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. Ik heb nochtans keurig de handleiding gevolgd. Hoe moet ik nu verder. Met Quickpwn2.2 lijkt hij ook vast te lopen.

KoRnuit 29-01-09 21:50

'k ben bezig met m'n iphone 2.1 te herstellen (omdat iTunes 'm niet meer herkend).
ik heb dus de custom 2.2 afgehaald, via iTunes shift-herstelfunctie laten installeren tot iphone opnieuw opstart en meldt dat ie gelockt is.
hierna Quickpwn 2.2 geopend en opnieuw de custom 2.2 geopend, de bootloaders geladen. Ondertussen is al een tijdje op m'n iphone een figuur te zien dat iphone via USB Itunes moet aangekoppeld worden.
Quickpwn meldt nog altijd (+/- 30 min al) dat 'wait for ... recovery mode', ondertussen is m'n iphone al 2x opnieuw automatisch aan/uit gegaan tot opnieuw het figuurtje met USB (ook geluidje in winXP).

hoe lang moet ik 'geduld' hebben in die waiting for... recovery mode?
of heb ik iets verkeerds gedaan?
thx,

King1987 30-01-09 10:48

Als jij hersteld met een custom 2.2, hoef je daarna niet nog een keer quickpwn te draaien ;).

Dus nog een keer overnieuw beginnen, herstel met de custom FW en voila, je bent klaar.

djfist 07-02-09 17:45

Ik wou mijn iPhone updaten naar de 2.2.1 (moest toch hersteld worden anders update ik maar heel zelden).

Maar nu heb ik een probleem. Hij is dus geüpdatet en wil hem nu jailbreaken met Quickpwn. Maar hij geeft telkens de fout "Firmware error string".

Ik gebruik deze ispw: iPhone1,1_2.2.1_5H11_Restore.ipsw
En bij het laden van deze geeft hij telkens deze fout.

Iemand oplossingen?

Groeten

UPDATE:

Ik heb ondertss de custom van Michael proberen doen, maar deze geeft een foutmelding 1600. Op het forum gezocht maar nooit echt de geschikte oplossing gevonden, blijft fout 1600 geven... Ten einde raad na 20 foutmeldingen gezien te hebben op nen dag :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.