iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/25666-unlock-sim-probleem-wie-helpen.html)

oc-recom 23-11-08 12:28

unlock sim probleem wie kan helpen?
 
hey!

ik heb nu een probleem met me unlock turbosim.. ik had hem er vrijdag ingedaan werkte perfect!

maar gisteravond nadat ik had gebeld..deed ik hem in de jeans..uurtje later keek ik..en toen werd er gemeld wat niemand wilt zien...geen simkaart gevonden..:mad:


als ik mijn vodafone kaart erin doe vind ie hem wel..maar geen signaal uiteraard.. ik zie helemaal niks aan me unlock kaart..en er is ook niets speciaals mee gebeurd..kan iemand me zeggen wat is misschien over het hooft zie??

of issie gewoon dood naar 1 dag..dan moet ik gewoon terug naar de winkel..want das natuurlijk zonde geld..30 euri

gr tom:confused:

King1987 23-11-08 12:29

Al een keer gereboot? Dat wil wel eens helpen ;)

oc-recom 23-11-08 12:32

jah al gedaan...meerdere malen.. ook flight mode..

Joost91 24-11-08 20:49

Draai je firmware 2.2? Het is een bekend probleem, zie de rest van het forum, dat alle unlocksims niet werken op deze firmware versie (in ieder geval de bijbehorende bootloader die er bijhoort). Verder kan het helpen om de unlocksim strakker vast te plakken tegen je originele sim (heeft bij mij geholpen).

oc-recom 24-11-08 22:31

ik draai gewoon 2,1 ik ga woensdag eerst naar de winkel..vind het eigenlijk niet kunnen binnen 24 uur dood..vraag eerst een nieuwe..en kunnen ze daar me sim vastmaken.. hoor zovaak dat de sim vast blijft zitten in de tray..daar heb ik ook geen zin in!

dank je wel voor je reactie!

cracker 28-11-08 23:55

hallo in heb een iphone 3g onlangs in ny gekocht ,een unlockte versie
maar op itunes kan in niet,bellen en Wi-Fi lukt
ik heb mediamonkey gedownl ,als vervanging van itunes
die staat nu op mijn pc ,maar dit programma wil niet open gaan en ook niet syncronis
kan iemand mij helpen

macfreaker 28-11-08 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cracker (Bericht 224448)
hallo in heb een iphone 3g onlangs in ny gekocht ,een unlockte versie
maar op itunes kan in niet,bellen en Wi-Fi lukt
ik heb mediamonkey gedownl ,als vervanging van itunes
die staat nu op mijn pc ,maar dit programma wil niet open gaan en ook niet syncronis
kan iemand mij helpen

Wat kan je juist niet op itunes ? Heb je een account ? Zie je de iphone in itunes ? Graag een beetje meer uitleg aub !!!

cracker 29-11-08 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 224449)
Wat kan je juist niet op itunes ? Heb je een account ? Zie je de iphone in itunes ? Graag een beetje meer uitleg aub !!!

hoi
hij zegt dat de simkaart niet geschikt is voor met itunes te kunnen verbinden en ja hij staat wel in de lijst als ik opstart

sjoeii 29-11-08 09:49

Ik las ergens dat het kan helpen het in flight modus te zetten voordat jet het aansluit

cracker 29-11-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 224521)
Ik las ergens dat het kan helpen het in flight modus te zetten voordat jet het aansluit

thanx ,maar dat heb ik al verschillende keren geprobeerd

saterp 02-12-08 23:33

ik herken het probleem. Ik ben ook de winkel uitgegaan met werkende iPhone. De volgende dag (na een reboot) geen sim!
Terug naar de winkel, uren van alles getest maar niets hielp. Thuis weer van alles getest totdat.....yes yes als je na een reboot naar de settings gaat, en daar de netwerk instellingen reset.. NL KPN boven in beeld. Het werkt bij mij iedere keer. Ik hoop dat je er iets aan hebt

instellingen - algemeen - stel opnieuw in - netwerk instellingen , bedoel ik


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.