pincode simkaart verwijderen?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb hier alleen maar simkaarten waarop een pincode op staat. Nu lukt het mij niet om deze te verwijden met de nokia 6021. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pincode simkaart verwijderen??
hallo,
ik heb hier alleen maar simkaarten waarop een pincode op staat. Nu lukt het mij niet om deze te verwijden met de nokia 6021. weet iemand de juiste volgorde om het wel voor elkaar te krijgen. ik kn alleen de code veranderen in een nieuwe maar niet blanco. m v g joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
het staat meestal ook niet letterlijk in het menu "verwijder pincode" maar iets in de vorm van verwijder beveiliging ofso...staat wel altijd in het menu van pincode wijzigen. De nokia die jij hebt kan dat trouwens wel, heb die ook een keer gehad maar weet de menu indeling niet meer helaas.
|
|
||||
|
||||
Klopt, meestal staat er Sim-pin aan of pin 1 aan.
|
|
|||
|
|||
bij welke provider?
bij tele 2 kan je je pincode helemaal niet wissen. je moet een pincode houden en je hebt je pin2 nodig om hem te veranderen:| |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Kan niet activeren omdat er een pincode op mijn simkaart zit | iheijnekamp | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 23:25 |
Pincode T-Mobile simkaart??? | baard8 | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 14:16 |
Geen service door pincode simkaart | bohnen | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 09:49 |
iPhone 3G: Ultrasn0w en pincode simkaart | jurrian | Unlock | 11 | 30-06-09 02:54 |
|
|