iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/34089-wifi-werkt-niet-2-2-yellowsnow-rebelsim-geprobeerd-maar-geen-3g.html)

RoogAmsterdam 13-05-09 00:38

Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G
 
Hoi,
ik heb mijn iphone geunlocked met Yellowsnow (2.2), maar ik krijg Wi-Fi niet aan de praat.
Daarom heb ik, na een tip op dit forum, Rebelsim gekocht bij stopsimlock. Ik krijg wel verbinding met Vodafone, maar mijn 3G krijg ik niet aan de praat. Ik heb alles geprobeerd, overal handleidingen gelezen.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Alvast bedankt, Rogier

iMario 13-05-09 00:50

Kun je misschien even laten weten wat je precies allemaal geprobeerd hebt?

RoogAmsterdam 13-05-09 11:20

Ik heb de handleiding gevolgd van stopsimlock.nl. Een andere iphone gebruikt als 2e gsm. Ik heb ook een handleiding van een andere site geplukt, die bijna hetzelde was, maar daar stond expliciet een nokia telefoon. Dat zou toch niet moeten uitmaken? Nadat ik rebelsim had gebruikt (en dus niet lukte) zette ik mijn yellowsnow weer aan (zonder rebelsim) en dan moest ik mijn netwerkinstellingen herstellen wilde ik weer 3G kunnen krijgen met yellowsnow. Dus dacht ik dat ook te doen met die rebelsim erin, maar dat lukte niet.
Roog

kcaj 13-05-09 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoogAmsterdam (Bericht 286128)
Ik heb de handleiding gevolgd van stopsimlock.nl. Een andere iphone gebruikt als 2e gsm. Ik heb ook een handleiding van een andere site geplukt, die bijna hetzelde was, maar daar stond expliciet een nokia telefoon. Dat zou toch niet moeten uitmaken? Nadat ik rebelsim had gebruikt (en dus niet lukte) zette ik mijn yellowsnow weer aan (zonder rebelsim) en dan moest ik mijn netwerkinstellingen herstellen wilde ik weer 3G kunnen krijgen met yellowsnow. Dus dacht ik dat ook te doen met die rebelsim erin, maar dat lukte niet.
Roog

Het maakt wel degelijk uit welke GSM je gebruikt voor de sim reset. Dit moet een Nokia zijn (en dan ook nog een 2G toestel of een UMTS toestel in GSM modus), andere geven geen goed resultaat.

3G wordt niet altijd ondersteund door de Rebel SIM, je hebt een grote kans op gemiste oproepen en SMS'jes als 3G aan staat.

RoogAmsterdam 13-05-09 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kcaj (Bericht 286131)
Het maakt wel degelijk uit welke GSM je gebruikt voor de sim reset. Dit moet een Nokia zijn (en dan ook nog een 2G toestel of een UMTS toestel in GSM modus), andere geven geen goed resultaat.

3G wordt niet altijd ondersteund door de Rebel SIM, je hebt een grote kans op gemiste oproepen en SMS'jes als 3G aan staat.

Ok duidelijk, dank voor de uitleg en snelle reactie!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.