Wifi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb mijn iphone geunlocked met Yellowsnow (2.2), maar ik krijg Wifi niet aan de praat. Daarom heb ik, na een tip op dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G
Hoi,
ik heb mijn iphone geunlocked met Yellowsnow (2.2), maar ik krijg Wi-Fi niet aan de praat. Daarom heb ik, na een tip op dit forum, Rebelsim gekocht bij stopsimlock. Ik krijg wel verbinding met Vodafone, maar mijn 3G krijg ik niet aan de praat. Ik heb alles geprobeerd, overal handleidingen gelezen. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt, Rogier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je misschien even laten weten wat je precies allemaal geprobeerd hebt?
|
|||
|
|||
Ik heb de handleiding gevolgd van stopsimlock.nl. Een andere iphone gebruikt als 2e gsm. Ik heb ook een handleiding van een andere site geplukt, die bijna hetzelde was, maar daar stond expliciet een nokia telefoon. Dat zou toch niet moeten uitmaken? Nadat ik rebelsim had gebruikt (en dus niet lukte) zette ik mijn yellowsnow weer aan (zonder rebelsim) en dan moest ik mijn netwerkinstellingen herstellen wilde ik weer 3G kunnen krijgen met yellowsnow. Dus dacht ik dat ook te doen met die rebelsim erin, maar dat lukte niet.
Roog |
|
||||
|
||||
Citaat:
3G wordt niet altijd ondersteund door de Rebel SIM, je hebt een grote kans op gemiste oproepen en SMS'jes als 3G aan staat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet | _RobD | Wi-Fi | 8 | 30-04-10 20:44 |
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! | XanderSnelder | Wi-Fi | 0 | 16-01-10 01:24 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
iPhone 3G: Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow | oetkaa | Unlock | 4 | 07-06-09 16:34 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari | erwinKrol | Wi-Fi | 3 | 21-12-08 03:08 |
|
|