Geen wifi, alles geprobeerd NIKS helpt! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een nieuwe iPhone hij was gejail reaked en toen deed mijn wifi het wel, maar toch naar even gebruiken zat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt!
Hallo,
ik heb net een nieuwe iPhone hij was gejail reaked en toen deed mijn Wi-Fi het wel, maar toch naar even gebruiken zat ik gewoon op internet doet ineens me Wi-Fi het niet meer? Ik heb hem nu legaal laten unlocken door TheTelecomShop, ze hebben mijn iPhone nog gehersteld en nog steeds doet mijn Wi-Fi het niet. Voor de rest doet alles het, maar hij vind maar geen Wi-Fi? Bij info kan ik wel gewoon mijn Wi-Fi adres enz. zien? Heb ook al netwerkinstellingen herstelt maar niks werkt?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1601...alles geprobeerd...niks lukt... | harrievandenberg | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:49 |
Windows: Itunes syncfout 13019-alles geprobeerd, niks helpt | Shanneke | iTunes | 2 | 27-04-10 14:26 |
Bijna alles al geprobeerd | herojohan | Archief | 1 | 25-02-10 16:57 |
iPhone 3G: Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G | RoogAmsterdam | Unlock | 4 | 13-05-09 14:22 |
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD | mitchie13 | iTunes | 11 | 25-12-08 14:13 |
|
|