//

1601...alles geprobeerd...niks lukt...

1601...alles geprobeerd...niks lukt... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, sinds ik gisterenmiddag mn Iphone uit m'n broekzak haalde doet ie niks meer. Scherm is compleet zwart. Als ik via USB verbind moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-11, 23:04
harrievandenberg harrievandenberg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard 1601...alles geprobeerd...niks lukt...

Hi,

sinds ik gisterenmiddag mn Iphone uit m'n broekzak haalde doet ie niks meer. Scherm is compleet zwart.
Als ik via USB verbind moet ik van Itunes herstellen, wat vervolgens niet lukt. steeds weer krijg ik de error 1601. Ik heb alles geprobeerd wat er op het web te vinden is over dit onderwerp (iReb, redsnow etc...) Maar nog steeds doet mijn IPhone 3gs niks. Ook alle mogelijke pogingen ondernomen op een Mac zonder resultaat.

Ook kreeg ik een paar keer ander resultaten qua foutmelding (oa: 21, 3194) ook hiervoor van alles geprobeerd.

een keer werd het scherm volledig wit (dit was op de mac) Maar voor de rest is er op het scherm niks in beeld gekomen of wat dan ook.

Ik denk nu zelf dat het misschien aan de dockconnector ligt, zou dit kunnen denken jullie, 1601 is vnl bekend als usb probleem, maar met de kabel en de usb poorten is iig niks mis)

Heeft iemand een idee, aanwijzing of tip?

bedankt! Harrie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-05-11, 13:38
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Heb je al een ander USB kabeltje geprobeerd?

Het lijkt me duidelijk dat je DFU en Recovery mode hebt geprobeerd?
  #3  
Oud 02-05-11, 13:40
harrievandenberg harrievandenberg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

ook al 4 verschillende kabeltjes gebruikt jah...
  #4  
Oud 02-05-11, 13:44
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Deze errors betekenen dat je opnieuw in DFU mode beland. Wat ik vroeger altijd deed (zelfs op 4.0) was QuickPwn 3.0 downloaden. Als je in recovery mode zat terwijl je QuickPwn opende, runde het programma een scriptje, en kon je met een knoppencombinatie zo weer opstarten. Probeer dat programma eens te downloaden/zoeken.
  #5  
Oud 02-05-11, 16:12
harrievandenberg harrievandenberg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

ik heb gezocht op QuickPwn maar die is nergens meer te downloaden, volgens een aantal treads op dit forum is QuickPwn vervangen door Redsnow...
Daar lukt het ook niet mee.

Wat wel vreemd is, als ik via redsnow in de DFU mode wil, hoef ik niet de POWER+Home combinatie toe te te passen, hij gaat meteen Limerain exploiteren en dan zegt: You should now be in PWN-Dfu...
  #6  
Oud 03-05-11, 00:47
harrievandenberg harrievandenberg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

ik vrees nu toch echt dat het niks met de software of iTunes te maken heeft. ik vrees dat er iets aan de hardware kapot is...van het in mijn zak zitten....grrr
Ik heb mn iPhone pas 6 maanden en heb nog garantie maar de Jailbrake zal me de nek om draaien. Weet iemand hier meer over???
ik las verhalen dat je je iPhone niet eens meer terug krijgt als dit het geval is...? nee toch??
  #7  
Oud 04-05-11, 15:49
JacenohpI JacenohpI is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Hallo Harry,
ik heb dit ook eens een keer gehad alleen kon ik toen wel upgraden via itunes.
op deze link staat info en wat te doen hopelijk lukt dit.
Error 1601 or 1602 when restoring iPhone or iPod touch in iTunes
gr. & suc6 jaczon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G activeren alles al geprobeerd superpeer Jailbreak 1 29-08-10 14:49
Windows: Itunes syncfout 13019-alles geprobeerd, niks helpt Shanneke iTunes 2 27-04-10 14:26
Bijna alles al geprobeerd herojohan Archief 1 25-02-10 16:57
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! XanderSnelder Wi-Fi 0 16-01-10 01:24
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD mitchie13 iTunes 11 25-12-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.