Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik zit met een lang probleem ik heb een spelletje gekocht in itunes (heb gewoon itunes 8, en ipod touch) dan wil ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD
hallo ik zit met een lang probleem ik heb een spelletje gekocht in itunes (heb gewoon itunes 8, en ipod touch) dan wil ik heb op em ipod touch zetten maar dan staat er ;
Misshien erg onduidelijk maar er staat dan ; Het volgende bastand kan het niet verzenden omdat u er niet genoegbevoegheden voor hebt, ik heb ook al opnieuw proberen te bemachtigen en aankopen overzetten HELP ME IK WEET EGT NIET WAT IK MOET DOEN!!! ik heb nog geen reactie met een antwoord:S Laatst gewijzigd door mitchie13; 30-12-08 om 16:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je wat duidelijker zijn met "alles al geprobeerd". Het is lastig suggesties of tips geven als iemand meteen al gaat roepen dat 'ie alles al geprobeerd heeft. Ik zou bijvoorbeeld voorstellen om je computer opnieuw aan te melden in de app store, maar misschien heb je dat ook al geprobeerd.
|
|||
|
|||
Nou ik heb al gedaan;
bij itunes bij store-opnieuw machtigen aankopen over zetten kabel eruit en weer erin slepen sycronischeren toepassen Ik denk nog meer maaruuh.. Helpl geef je tips dei je kan doen:S |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde man!!!
Vet irritant... Weet het ook niet meer! |
|
||||
|
||||
Ga even naar 'Store' bovenaan tussen de opties in Itunes. Daar zal je zien dat er een optie is genaamd 'deze computer machtiging geven', die even aanvinken en nu zullen je apps wel geinstalleerd worden.
|
|
|||
|
|||
dTA HEB ik net ook geprobeerd maar dat helpt ook niet
|
|
|||
|
|||
Start eens met een nieuwe bibliotheek op. Hou de shift toets ingedrukt als je iTunes opstart en kies dan voor "Bibliotheek aanmaken".
Daarna voor de zekerheid onder pull down menu "Store" eerst kiezen voor "Machtiging computer intrekken" en daarna "Computer machtigen" |
|
|||
|
|||
bij mij gebeurd er nix al ik shift ingedrukt houd ik zat een minuut lang met die shift toest
|
|
|||
|
|||
doet niet
itunes deinstalleren.
computer opnieuw opstarten. itunes installeren. machtiging intrekken. computer machtigen. als dat niet werkt zet een backup terug op de touch als dat niet werkt ga terug naar de winkel en kijk of ze je daar kunnen helpen |
|
|||
|
|||
IK ga kijken of het lukt en kan je uitleggen he je een back-up op je ipod zet?
ik weet nixXD Nee het is niet gelukt!!! ik wordt egt gek van die itunes... elke keer komt er geen bevoegdheid er komt wel wilt u u computer machtigen doe ik dat ik heb ook een account doet hij het niet!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-12-08 om 13:23. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid:
Wat voor iPhone heb je? Welke firmware staat er op? Welke versie van iTunes gebruik je? Waarom deze vragen? Als je firmware lager dan 2.x gebruikt doet de App Store het sowieso niet. Gebruik je een te oude versie van iTunes i.c.m. een (te) nieuwe firmware op je iPhone, dan kan dat ook voor problemen zorgen. Update dus even je profiel en geef de overige info ook even.
|
|||
|
|||
Oh srry ik heb een ipod touch (bijna hetzelfde) en ik heb gwn de nieuwe itunes 8 op apple.nl gedownload en ik heb het ook al opniuew geprobeerd
maar er blijft maar staan dat ik geen bevoegheden heb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1601...alles geprobeerd...niks lukt... | harrievandenberg | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:49 |
iPhone: Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd | amoorie | Jailbreak | 8 | 11-12-10 04:23 |
iPhone: 3G activeren alles al geprobeerd | superpeer | Jailbreak | 1 | 29-08-10 14:49 |
Bijna alles al geprobeerd | herojohan | Archief | 1 | 25-02-10 16:57 |
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! | XanderSnelder | Wi-Fi | 0 | 16-01-10 01:24 |
|
|