//

Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow

Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G van Mobistar (Belgie), welke uit de fabriek simlockvrij is maar nu wil ik hem jailbreaken voor Cydia enzo dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-06-09, 13:16
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow

Ik heb een iPhone 3G van Mobistar (Belgie), welke uit de fabriek simlockvrij is maar nu wil ik hem jailbreaken voor Cydia enzo dus ik heb hem toe laten jailbreaken maar deze persoon (vriend van me) was er niet van op de hoogte dat de telefoon al simlockvrij was en heeft hem simlockvrij gemaakt met Yellowsnow. Nu is het probleem dat als ik yellowsnow verwijder dat hij mijn simkaart niet meer oppakt.

Serienummer: ********* (simtray + software)

Weet iemand hoe dit kan? Is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst gewijzigd door oetkaa; 24-01-10 om 20:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-09, 13:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3G van Mobistar (Belgie), welke uit de fabriek simlockvrij is maar nu wil ik hem jailbreaken voor Cydia enzo dus ik heb hem toe laten jailbreaken maar deze persoon (vriend van me) was er niet van op de hoogte dat de telefoon al simlockvrij was en heeft hem simlockvrij gemaakt met Yellowsnow. Nu is het probleem dat als ik yellowsnow verwijder dat hij mijn simkaart niet meer oppakt.

Serienummer: 88846RE0Y7K (simtray + software)

Weet iemand hoe dit kan? Is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp!
Even restoren en dan is het weer goed.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 07-06-09, 13:36
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Even restoren en dan is het weer goed.
Sorry als ik heel dom overkom, maar hoe doe ik dat en raak ik dan niet mijn jailbreak en modemfirmware kwijt? Ik heb voor de zekerheid 02.28.00 aangehouden. Alvast bedankt!

UPDATE: Laat maar, ik lees net dat model MB496NF/A het enige belgische model is dat met simlock wordt geleverd! :S Of is dat niet waar?

Overal staat dat die locked is, maar op de officiële website van Apple staat dat dit niet het geval is! Welke moet ik vertrouwen?

Zie:
http://support.apple.com/kb/HT1937?viewlocale=nl_NL

Laatst gewijzigd door iMario; 07-06-09 om 15:31. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #4  
Oud 07-06-09, 15:32
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Discussie verplaatst naar [iPhone 3G] Unlock.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 07-06-09, 15:34
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Sorry als ik heel dom overkom, maar hoe doe ik dat en raak ik dan niet mijn jailbreak en modemfirmware kwijt? Ik heb voor de zekerheid 02.28.00 aangehouden. Alvast bedankt!

UPDATE: Laat maar, ik lees net dat model MB496NF/A het enige belgische model is dat met simlock wordt geleverd! :S Of is dat niet waar?

Overal staat dat die locked is, maar op de officiële website van Apple staat dat dit niet het geval is! Welke moet ik vertrouwen?

Zie:
De iPhone 3G activeren bij een netwerkaanbieder
Als jij hem simlockvrij hebt gekocht is dat permanent simlockvrij. Dus gewoon restoren met 221 en dan quikpwn gebruiken voor de jailbreak.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe versie yellowsnow ??? Luc_winters Archief 9 26-06-09 21:13
Yellowsnow op 3.0 zal werken pieterwillems Chat en geruchten 0 15-06-09 07:30
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) r2get Jailbreak 2 15-05-09 12:27
iPhone 3G: Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G RoogAmsterdam Unlock 4 13-05-09 13:22
Yellowsnow alleen zonder pincode? ivoback Archief 1 05-01-09 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.