Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een 3G 16gb laten unlocken door T-Mobile. Software versie 2.2.1 baseband 2.30. Heb 75 euro betaald en aan iTunes gehangen. Krijg melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile
Hoi,
Ik heb een 3G 16gb laten unlocken door T-Mobile. Software versie 2.2.1 baseband 2.30. Heb 75 euro betaald en aan iTunes gehangen. Krijg melding dat unlock succesvol is. Hij accepteert mijn sim prima en hij ziet netwerk. Maar zodra ik wil bellen of gebeld wordt vervalt de verbinding. Ik kan wel sms`en (versturen en ontvangen). Iemand een idee? Ik heb al SHIFT + restore gedaan en schone firmware geplaatst. Freddy Kleine. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als hij legaal door T-Mobile unlocked is, neem dan even contact met hun op? Je hebt toch niet niets voor niets die 75 euro betaald
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w | chabirx | Unlock | 1 | 24-06-09 12:46 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen na unlock + jailbreaken 2.1 | Trnql | Unlock | 19 | 27-03-09 09:48 |
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen | ALain997 | Unlock [archief] | 17 | 11-12-07 12:53 |
|
|