Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een 3G 16gb laten unlocken door T-Mobile. Software versie 2.2.1 baseband 2.30. Heb 75 euro betaald en aan iTunes gehangen. Krijg melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb een 3G 16gb laten unlocken door T-Mobile. Software versie 2.2.1 baseband 2.30. Heb 75 euro betaald en aan iTunes gehangen. Krijg melding dat unlock succesvol is. ![]() Hij accepteert mijn sim prima en hij ziet netwerk. Maar zodra ik wil bellen of gebeld wordt vervalt de verbinding. Ik kan wel sms`en (versturen en ontvangen). ![]() Iemand een idee? Ik heb al SHIFT + restore gedaan en schone firmware geplaatst. Freddy Kleine. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als hij legaal door T-Mobile unlocked is, neem dan even contact met hun op? Je hebt toch niet niets voor niets die 75 euro betaald
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 15:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 22:36 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w | chabirx | Unlock | 1 | 24-06-09 11:46 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen na unlock + jailbreaken 2.1 | Trnql | Unlock | 19 | 27-03-09 08:48 |
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen | ALain997 | Unlock [archief] | 17 | 11-12-07 11:53 |
|
|