Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Gisteren heb ik ultrasn0w geinstalleerd maar ik zit met een probleem ik kan niet meer bellen met me iphone 3g helaas. Ik heb alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w
Goedendag,
Gisteren heb ik ultrasn0w geinstalleerd maar ik zit met een probleem ik kan niet meer bellen met me iphone 3g helaas. Ik heb alle kaarten geprobeert van kpn tot vodafone maar geen een wilt werken helaas. Me vraag is weet iemand misschien waaraan dit ligt? en hoe ik dit kan oplossen Alvast Bedankt, Trouwens ik heb wel gewoon signaal :S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je willen unlocken met ultrasn0w als je al kon bellen ? Of had je eerst een andere firmware ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iPhone: kan niet meer bellen na jailbreak met snowbreeze | 3GSiPhone | Jailbreak | 3 | 05-07-10 18:20 |
Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile | fkleine | Unlock | 1 | 09-06-09 19:26 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen na unlock + jailbreaken 2.1 | Trnql | Unlock | 19 | 27-03-09 09:48 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
|
|