//

Officiele unlock van T-Mobile

Officiele unlock van T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb via T-Mobile me telefoon laten unlocken vandaag, echter als ik hem probeer te activeren met mijn vodafone kaart werkt het niet, itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-10, 17:28
Drime Drime is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard Officiele unlock van T-Mobile

Hey,
Ik heb via T-Mobile me telefoon laten unlocken vandaag, echter als ik hem probeer te activeren met mijn vodafone kaart werkt het niet, itunes zegt dat het geen ondersteunde provider is. (ik heb hem geupdate naar 4.2.1) Als ik er een verlopen T-Mobile kaart in stop kan ik wel in me iphone komen, in beeld krijg ik dan wachten op activatie maar omdat deze verlopen is krijgt de kaart geen signaal en activeert hij dus niet. Iemand een idee?

Groet,
Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 17:41
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Heb je al een email ontvangen met bevestiging dat je aanvraag is verwerkt en de uitleg hoe je hem moet restoren? (standaard stappen plan van tmobile)
Aan de hand van je vraag is het bijna zeker dat de lock er nog op zit dus denk dat het nog niet is afgehandeld.
  #3  
Oud 30-11-10, 17:53
Drime Drime is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik kreeg vanmiddag wel de melding dat er nieuwe provider instellingen waren! Mail heb ik nog niet, want het betreft een overgekocht T-Mobile toestel, dus ik moet wachten tot de vorige eigenaar zijn mail checkt Maar het kan alsnog dat de lock er nog op zit dus?
  #4  
Oud 30-11-10, 18:06
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Nieuwe provider instellingen kunnen ook voor tmobile gelockte iPhones zijn, heb ik ook diverse keren gekregen voordat ie officieel geunlockt was.
Dit is ook niet een melding waar je kan van afleiden dat ie nu wel simlockvrij is.

Het kan even duren, Tmobile hanteert namelijk dagdelen wanneer iets wordt verwerkt. Zou het dus even later proberen met je eigen sim in het toestel vervolgens aansluiten aan de computer zodat iTunes hem wil activeren. Als je de foutmelding krijgt dat de simcard not supported is, dan is ie nog niet simlockvrij.
  #5  
Oud 30-11-10, 18:21
Drime Drime is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Ok, bedankt voor je hulp. Ik heb T-Mobile nog maar is gebeld en er bleek iets te zijn misgegaan had hij het over, er moest nog een keer toestemming worden gegeven, nu weer half uur wachten en hij moet het doen!
  #6  
Oud 30-11-10, 18:21
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Famous4 Bekijk bericht
Heb je al een email ontvangen met bevestiging dat je aanvraag is verwerkt en de uitleg hoe je hem moet restoren? (standaard stappen plan van tmobile)
Aan de hand van je vraag is het bijna zeker dat de lock er nog op zit dus denk dat het nog niet is afgehandeld.
Waar zie jij staan dat je moet restoren???????

Zie hier de mail die je van T-Labiel krijgt bij het unlocken:

Geachte Empty,

Hieronder vindt u de procedure om uw
iPhone simlockvrij te maken.

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de
pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor een half uur met uw computer, met
iTunes opgestart. iTunes dient verbonden te zijn met internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´.
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Linksboven op het
scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider (horend bij de simkaart). Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen.

Het deblokkeren van uw iPhone is nu gelukt.

Let op! Als u de procedure niet goed volgt of de unlockcode verkeerd invoert, kan uw toestel permanent blokkeren. Lukt het u in 2 pogingen niet de simlock te verwijderen van uw toestel, neem dan contact op met
T-Mobile Klantenservice op telefoonnummer 06 - 2400 1200.



Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #7  
Oud 30-11-10, 18:40
Drime Drime is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Nergens, maar ik zat op FW4.1 en restoren of niet moet niks uitmaken, hij moet gewoon die simkaart pakken. Het is inmiddels gelukt, dus mag slotje of of verwijderd worden. Bedankt voor de hulp!
  #8  
Oud 30-11-10, 20:23
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Unlocken moest dit natuurlijk zijn
Daarom refereer ik ook naar de standaard email /stappen voor unlock die tmobile stuurd.

Hoe dan ook, het is gelukt.

Laatst gewijzigd door Famous4; 30-11-10 om 20:41.
  #9  
Oud 01-12-10, 13:19
Esther1990 Esther1990 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Dit unlocken lukt zeker niet zonder unlockcode (via tmobile)?
heb mijn iphone van iemand anders gekocht maar daar heb ik verder geen contact mee, en hij is niet simlockvrij
  #10  
Oud 01-12-10, 14:59
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esther1990 Bekijk bericht
Dit unlocken lukt zeker niet zonder unlockcode (via tmobile)?
heb mijn iphone van iemand anders gekocht maar daar heb ik verder geen contact mee, en hij is niet simlockvrij

Heb je wel het mobiele nummer waarmee de iPhone is geleverd?
Je kan bellen naar Tmobile klantenservice als je die hebt en aangeven met dat mobielenummer hij is gekocht.. IMEI doorgeven en hopelijk doen ze het alsnog.

BTW, het is geen code... ze melden de iPhone af bij Apple zijnde niet meer gelockt voor Tmobile sims.
  #11  
Oud 01-12-10, 15:13
Esther1990 Esther1990 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Dat mobiele nummer heb ik helaas niet..

Mijn collega heeft wel een tmobile abbo met iphone 3gs gehad en nu de iphone 4, maar als ik dat mobiele nummer gebruik lukt het waarschijnlijk nog niet?
Tmobile kan zeker aan het IMEI nummer zien of die daarbij hoort?

En oke, ik dacht dat het om een code ging
  #12  
Oud 01-12-10, 23:04
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esther1990 Bekijk bericht
Dat mobiele nummer heb ik helaas niet..

Mijn collega heeft wel een tmobile abbo met iphone 3gs gehad en nu de iphone 4, maar als ik dat mobiele nummer gebruik lukt het waarschijnlijk nog niet?
Tmobile kan zeker aan het IMEI nummer zien of die daarbij hoort?

En oke, ik dacht dat het om een code ging

Geeft niet, je bent niet de enige die dacht een simlock verwijderen via een code ging, zoals vroeger met de nokia's etc.

Ik verwacht niet dat het werkt maar je kan het proberen toch?
Zolang je een tmobile abonne nummer kan geven heb je een kans, nee heb je en ja kan je krijgen

Alternatief om hem legaal simlockvrij te krijgen, koop een prepaid kaart van tmobile, waardeer deze op met 3x 40 euro, vanwege een huidige actie blijkt tmobile het beltegoed nu gratis te verdubbelen.
De unlock kost 120,- dus in feite heb je de unlock dan gratis en je beltegoed van 120,- om op te bellen.
  #13  
Oud 02-12-10, 14:08
Esther1990 Esther1990 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Oke, en hoe gaat het verder als ik 3x een kaartje van 40 euro koop?
En moet je het ook echt persee opwaarderen of is alleen het kopen van het bonnetje zeg maar genoeg?
Dan kan ik het misschien nog proberen te verkopen..
Wil namelijk mijn Hi abbo erin doen dus heb eigenlijk niks aan het beltegoed
  #14  
Oud 02-12-10, 14:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je zult wel moeten opwaarderen omdat ze het van je beltegoed afschrijven. Dat kan alleen als je het hebt dus...
  #15  
Oud 02-12-10, 15:41
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Je zult wel moeten opwaarderen omdat ze het van je beltegoed afschrijven. Dat kan alleen als je het hebt dus...
Precies, je moet het beltegoed echt op je nummer hebben gezet zodat ze de kosten voor de unlock kunnen incasseren.
Wat je daarna met de simkaart incl 120,- beltegoed doet mag je zelf weten, dus verkopen zou dan kunnen.
  #16  
Oud 02-12-10, 17:25
Esther1990 Esther1990 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Oke, dus ze gaan die € 120,- van mn simkaart afschrijven, maar als ik dus 1x 40 euro en 1x 20 euro koop en die opwaardeer? Want tot en met begin januari verdubbelen ze je beltegoed dus dan kom ik natuurlijk ook uit op € 120,- of zouden ze daar dan net weer niet intrappen?
Alvast bedankt.
  #17  
Oud 03-12-10, 10:36
Esther1990 Esther1990 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Famous4 Bekijk bericht
Precies, je moet het beltegoed echt op je nummer hebben gezet zodat ze de kosten voor de unlock kunnen incasseren.
Wat je daarna met de simkaart incl 120,- beltegoed doet mag je zelf weten, dus verkopen zou dan kunnen.
Oke, dus ze gaan die € 120,- van mn simkaart afschrijven, maar als ik dus 1x 40 euro en 1x 20 euro koop en die opwaardeer? Want tot en met begin januari verdubbelen ze je beltegoed dus dan kom ik natuurlijk ook uit op € 120,- of zouden ze daar dan net weer niet intrappen?
Alvast bedankt.
  #18  
Oud 03-12-10, 12:40
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Ik heb een collega met een iPhone abonnement naar T-Mobile laten bellen.
Hij heeft mijn Imei doorgegeven, na een uurtje was hij simlock vrij.

Toch beter dan unlocken met de iPad software en de hoge BB.
  #19  
Oud 03-12-10, 20:56
Lyotje Lyotje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

@gmsfreak

Heb je voor die unlock moeten betalen? en zo ja, op welke manier?
Ik heb een iPhone 3Gs van T-Mobile met simlock. Deze heb ik geruild met iemand die ik verder niet ken.
  #20  
Oud 03-12-10, 21:36
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Ik hem hem gewoon laten ellen , en hij heeft mijn imei doorgegeven.
Het heeft mij en hem verder niets gekost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- Typ 81 Unlock 304 28-02-11 12:46
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 jmwentzel Jailbreak 6 27-02-11 15:20
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 16:07
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! SalPacino Unlock 1 15-06-10 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.