Nieuwste iPhone aangeschaft, ja.... en nou? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorrie, ik zie door de bomen het bos niet meer. Even alles op een rijtje... ik heb nu net een nieuwe iPhone gekregen bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwste iPhone aangeschaft, ja.... en nou?
Sorrie, ik zie door de bomen het bos niet meer. Even alles op een rijtje... ik heb nu net een nieuwe iPhone gekregen bij een nieuw Tmobile abbo (op de iphone zit dus nu de nieuwste firmware, bootloader etc…). Ik zit nog 3 maanden vast aan mijn vodafone abbo. Is er wel of niet een mogelijkheid om tijdelijk mijn iPhone te unlocken en mijn vodafone Sim er in te gebruiken. Ik wil geen gebruik maken van gekke kaarten in mijn Sim-slot. Gewoon zelf eerlijk een softwarematige unlock uitvoeren zoals ik ook met mijn oude iphone gedaan heb (met Ziphone).
En als het niet gaat wanneer wordt er een unlock verwacht? Ik lees hier helemaal niets meer over op de hele website. Maar zoals al gezegd ik overzie het allemaal even niet meer....... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de nieuwe 2.2.1 firmware erop staat heb je een uitdaging (softwarematige unlock). Je kan ook gewoon via T-Mobile tegen betaling je iPhone standaard laten unlocken.
Alles is te vinden via de zoekfunctie op dit mooie forum
|
|||
|
|||
Om dat bedrag aan tmobile te betalen om hem 3 maanden eerder te kunnen gebruiken vind ik een beetje hoog.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik.......
Is er niemand die kort op een rijtje kan zetten wat de mogelijlheden op het moment zijn met een nieuwe iphone? Er zijn natuurlijk veel meer mensen die de afgelopen maanden een iphone hebben aangeschaft. Heb lang geen samenvatting meer gezien. Zou erg dankbaar zijn. |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er een unlock in zit voor je tenzij je nog op de 02.28.00 baseband bent.
Op welke firmware drrait de iPhone, 2.2 of 2.2.1? |
|
|||
|
|||
het forum staat er vol mee: heb je de nieuwste firmware, dan is er simpelweg geen softwarematige unlock mogelijk. dus: OF toch een rebelsim OF 3 maanden wachten OF 120 euro uitgeven(zou persoonlijk toch liever meteen met T-Mobile gaan bellen en mijn Vodafone kaart even in een andere telefoon stoppen)
|
|
|||
|
|||
ja, ik vind ook heel veel met het zoeken in de forums. Meer een overload..... En heel veel themas gaan off-topic. Dus ik dacht misschien kunnen we weer even een schoon overzicht maken voor alle nieuwe iphone om alle mogelijkheden op een rijtje te zetten. Ik zag dat dit vroeger altijd gebeurde.
Het lijkt er nu een beetje op dat alle pijlen op 3.0 worden gericht. Wat ik kan begrijpen. Maar in mijn situatie wil ik die maanden niet afwachten. Want dan hoeft het niet meer omdat dan de Tmobile abbo ingaat en mijn Vodafone is afgelopen. Al om al denk ik dat er meer mensen hiermee te maken hebben en dat ik daarom een overzicht ook voor diegenen makkelijk vind. PS ik zit met Firmware 2.2.1 en bootloader 2.30.03 Laatst gewijzigd door chris96; 23-05-09 om 13:57. |
|
|||
|
|||
iPhone 3G unlocken, Download Unlock Software | simlock vrij maken
en deze dan? Hier staat bij unlock tot en met v2.2? gr D |
|
|||
|
|||
Koop een geveysim op ebay, werkt perfect!
Ik heb hetzelfde als jij, over 3 maanden gaat mijn nummer in (nummerbehoud) Ik heb nu Hi (nlkpn) op de allernieuwste iphone 3g met booloader 6.2, firmware 2.30.03 en versie 2.1.1. link: gevey, GSM en telecom, Consumentenelektronica op eBay. Producten tegen lage prijzen op eBay.nl |
|
||||
|
||||
Werkt niet met 2.2.1
|
|
|||
|
|||
Er zijn dan dus geen mogelijkheden voor jou als je geen Rebelsim ( o.i.d. ) wilt gebruiken. De unlock wordt niet binnen de 3 maanden verwacht.
Dan moet je geduld hebben helaas... |
|
|||
|
|||
Duidelijk!
Bedankt voor de reacties. Ik ga er dan toch voor kiezen om tijdelijk zo'n gevey sim kaart te proberen. Altijd beter dan niets.... Bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Ja of je zit 3 maanden met een dure ipod touch , je kan hem namelijk wel gebruiken met je tmobile kaartje erin, alleen dus niet bellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
firmware 2.2.1, nieuwste iphone, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone simlock vrij aangeschaft met huidig abonnement Hi | kefjah | KPN | 8 | 17-03-11 19:38 |
Programma's aangeschaft op Ipod naar Iphone? | kefjah | Archief | 2 | 18-02-10 10:52 |
Windows: aangeschaft en aangeschaft op iPhone samenvoegen | bart2jes | iTunes | 0 | 11-09-09 19:38 |
vodafone geen internetbundel aangeschaft | joke_name | Vodafone | 4 | 18-07-09 01:38 |
Wat nu ik een Iphone heb aangeschaft | rjmeijer1973 | iPhone algemeen | 7 | 26-10-08 21:30 |
|
|