iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Ultrasn0w (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/35740-ultrasn0w.html)

omegaspeedmaster 17-06-09 17:02

Ultrasn0w
 
Het leek mij een goed idee om hier de ervaringen, tips en handleidingen te plaatsen van Ultrasn0w.
iemand al wat ervaring?

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4253

Chrisl 17-06-09 17:05

Het komt pas vrijdag uit, dan kan je toch nog geen ervaring hebben??????

iMario 17-06-09 17:05

Hoort dan ook in Ervaringen thuis. Topic dus verplaatst.

Handleidingen komen wel in het Unlock-forum of in de Wiki. Laten we het hier bij één onderwerp houden; ultrasn0w ervaringen.

alfetta 18-06-09 10:12

ik heb gisteren maar alvast een update gedaan naar 3.0 ... zit nu met een gelockte iphone ... geen rebelsim die werkt en geen ultrasnow ... maar ik kon het niet laten want ik wilde os 3.0 toch graag zien op mijn iphone ... hopelijk dat morgen ultrasnow uitkomt anders heb ik op het verkeerde paard gegokt!!

pieterwillems 18-06-09 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfetta (Bericht 299760)
ik heb gisteren maar alvast een update gedaan naar 3.0 ... zit nu met een gelockte iphone ... geen rebelsim die werkt en geen ultrasnow ... maar ik kon het niet laten want ik wilde os 3.0 toch graag zien op mijn iphone ... hopelijk dat morgen ultrasnow uitkomt anders heb ik op het verkeerde paard gegokt!!

dev team zegt dat vrijdag de unlock er zeker is;)

xionix 18-06-09 14:05

Ik hoop echt dat het gewoon vrijdag komt dan kan ik eindelijk fw 3.0 uitproberen.
Ik doe voorlopig nog niet updaten totdat morgen alles bekend is over hoe eb wat je het moet doen.

pieterwillems 18-06-09 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xionix (Bericht 300173)
Ik hoop echt dat het gewoon vrijdag komt dan kan ik eindelijk fw 3.0 uitproberen.
Ik doe voorlopig nog niet updaten totdat morgen alles bekend is over hoe eb wat je het moet doen.

het is 99% zeker dat het morgen(vrijdag) komt;)

xandyx 18-06-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 300203)
het is 99% zeker dat het morgen(vrijdag) komt;)

Inderdaad ze zijn nog het een en ander aan het fixen;

Update 2 (Thursday morning):
  • We have two issues that we’ve been trying to resolve:
  1. There are new 3.0 complications with YouTube.app if you’re on a hacktivated (unofficially activated) device
  2. There’s a bug in Apple’s new version of asr that our custom IPSW’s are tickling and causing crashes on, on some devices. (For the nerdy or curious among us, the details of that bug were tweeted by planetbeing a month ago.)
  • We have a workaround for #2. For #1, we’ll try our best to get it fixed but we may end up releasing a preliminary jailbreak in which YouTube doesn’t work for hacktivated devices, and then follow that up with a more complete jailbreak when we can.

iMario 18-06-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xandyx (Bericht 300380)
Inderdaad ze zijn nog het een en ander aan het fixen;

Update 2 (Thursday morning):
  • We have two issues that we’ve been trying to resolve:
  1. There are new 3.0 complications with YouTube.app if you’re on a hacktivated (unofficially activated) device
  2. There’s a bug in Apple’s new version of asr that our custom IPSW’s are tickling and causing crashes on, on some devices. (For the nerdy or curious among us, the details of that bug were tweeted by planetbeing a month ago.)
  • We have a workaround for #2. For #1, we’ll try our best to get it fixed but we may end up releasing a preliminary jailbreak in which YouTube doesn’t work for hacktivated devices, and then follow that up with a more complete jailbreak when we can.

Heeft niks met ultrasn0w te maken, ze zijn met QuickPwn en PwnageTool bezig.

ultrasn0w komt morgen.

Maurie1990 20-06-09 20:14

wanneer komt ultrasnow precies ? :P k wil me iphone 3g eindelijk is unlocken :P heb nu nog een rebel-sim...

francebramie 20-06-09 20:22

Eind van het weekend las ik ergens via Twitter.

Maurie1990 20-06-09 21:50

thnx...k hou cydia in de gaten :D komt er een nieuwe link voor ? net zoals yellowsnow ?

xionix 21-06-09 21:53

maar quickpwn komt toch niet meer daarvoor is nu redsnow in de plaats gekomen? Even op de reactie van imario.

pieterwillems 21-06-09 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xionix (Bericht 305822)
maar quickpwn komt toch niet meer daarvoor is nu redsnow in de plaats gekomen? Even op de reactie van imario.

Quickpwn komt nog, kijk maar op hun site;)

ControlSje 22-06-09 13:44

Dev-team is onverwachts meer bezig geweest met de jailbreak. Daarom is UltraSnow vertraagd.

erikroeier 22-06-09 14:33

is er al gezegd wanneer we ultrasnow nu kunnen verwachten?
kan namelijk niet wachten:P
zit ondertussen ook in 3.0 waardoor ik nu dus gewoon een dure ipod touch heb;)

erikroeier 22-06-09 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DimitriDV (Bericht 306462)
normaal verleden week vrijdag, maar er zitten nog 2 bugs in,
dus hopelijk deze week: Dev-Team Blog - Big week!

een weekje wachten moet wel lukken, kan er toch niks aan veranderen:p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.