Komt Ultrasn0w niet op een andere manier beschikbaar dan via Cydia?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist zag ik in een topic op dit forum deze afbeelding van Redsn0w voor de iPhone 2G: Tot voor kort dacht/las ik dat Ultrasn0w via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Komt Ultrasn0w niet op een andere manier beschikbaar dan via Cydia??
Zojuist zag ik in een topic op dit forum deze afbeelding van Redsn0w voor de iPhone 2G:
Tot voor kort dacht/las ik dat Ultrasn0w via Cydia beschikbaar zou komen, maar nu ik deze afbeelding gezien heb en dan met name de mogelijkheid om unlock aan te vinken, vraag ik me af of dat wel zo is? Zou het namelijk niet zo kunnen zijn dat er een heel nieuw programma'tje a la Redsn0w uitkomt (wat Ultrasn0w heet) voor de 3G, maar dan ook met de optie unlock? Dus dat je je 3G moet jailbreaken met Ultrasn0w en dat je daarbij de mogelijkheid krijgt om unlock aan te vinken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dev-team heeft duidelijk gezegd dat ultrasn0w via cydia zou beschikbaar komen.
Net zoals Yellowsn0w. |
|
||||
|
||||
Komt 100% zeker in Cydia.
Snap niet waarom ze het niet gewoon in Redsn0w of in QuickPwn stoppen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
IS het mogelijk dan om je toestel te unlocken maar niet te jailbreaken dan?
Of moet je toestel Jailbroken zijn (geweest) om simlockvrij te zijn? (en dan bedoel ik niet fabrieks af of door provider) |
|
|||
|
|||
Dat icoon unlock is toch voor de 2g toestellen want die konden wel simlockvrij gemaakt worden met redsnow dacht ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Cydia komt op je iphone als je een jailbreak uitvoert.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk op de 2de pagina.
|
|
|||
|
|||
Ik kan me herrineren dat bij een jailbreak met pwntools je al kan aanvinken(of niet) dat cydia en installer worden geinstalleerd EN dat ys geinstalleerd wordt. Theoretisch gezien zou je dus cydia uit kunnen zetten en alleen ys installeren, maar dat weet ik niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Unlock werkt niet, daarvoor heb je Ultrasnow nodig. als je 3G al simlock vrij is af fabriek moet je hem gewoon kunnen herstellen met itunes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon je telefoon in DFU zetten en herstellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is ook een nieuwe versie van de redsnow uit. ik weet alleen niet hoe die heet. was laatst een artikel op de homepage van iphoneclub meen ik. |
|
||||
|
||||
Aan iedereen die problemen heeft met het installeren van UltraSn0w via Wi-Fi (Wi-Fi doet het niet/cydia doet het niet/etc.)
Zie mijn post over het installeren van UltraSn0w via USB: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post309093
|
|||
|
|||
werkt helaas niet..wat ik ook doe. GEEN SERVER.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom lukt het bij mij niet? Ik heb al weet niet hoevaak via usb geprobeert, maar steeds krijg ik GEEN SERVICE... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Andere manier dan installer? | RHCPeter | Archief | 2 | 16-07-08 22:54 |
|
|