Na update ultrasn0w geen juiste icoontjes meer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Na afgelopen week een update van Cydia gehaald te hebben en deze geinstalleerd (ging om Ultrasn0w) waren de icoontjes van mijn Apps veranderd. Niet allemaal, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update ultrasn0w geen juiste icoontjes meer
Na afgelopen week een update van Cydia gehaald te hebben en deze geinstalleerd (ging om Ultrasn0w) waren de icoontjes van mijn Apps veranderd. Niet allemaal, slechte enkelen. Zo is bijv Navigon veranderd het plaatje van Valuta omrekenen. De App werkt echter wel nog zoals hij het zo moeten doen. Het gaat dus alleen om het icoon.
Iemand een idee hoe ik het plaatje terug kan krijgen? Ik gebruik een geunlockte 3GS16GB met OS 3.0 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat de namen van je icoontjes veranderd zijn? al zou dat niet moeten gebeuren na een update van ultrasnow lijkt mij.
wat je eventueel kan doen is de namen van de icoontjes handmatig aanpassen. dit kan je doen via WINscp/SSH of een tool als bijv iphonebrowser Library > Themes > themamap > Icons dat zou je even na kunnen kijken. |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar: Unlock
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Ultrasn0w Update er al? | Melvin18 | Unlock | 1 | 05-04-11 21:10 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Geen email en sms-icoontjes meer | doubleyou7 | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 14:23 |
HELP!! kan geen juiste reservekopie vinden | Animal | iPhone algemeen | 1 | 14-02-10 18:38 |
iPhone: Geen bereik meer na 3.1 {ultrasn0w} | batumulia | Jailbreak | 1 | 17-09-09 12:32 |
|
|