iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Help ik snap niets meer van mijn iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/41282-help-snap-niets-meer-mijn-iphone.html)

Sabine91 09-08-09 09:31

Help ik snap niets meer van mijn iphone
 
ik heb een 3G iphone en nu nadat ie gecrashed was kunnen resetten. en normaal pakte die mijn simkaart wel gewoon en nu niet. ik zie allemaal moeilijke dingen en ik snap er niets meer van, ik krijg dat mn simkaart niet ondersteund is. is er iemand die mij dit makkelijk uit zou kunnen leggen?

Michael 09-08-09 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 (Bericht 335745)
ik heb een 3G iphone en nu nadat ie gecrashed was kunnen resetten. en normaal pakte die mijn simkaart wel gewoon en nu niet. ik zie allemaal moeilijke dingen en ik snap er niets meer van, ik krijg dat mn simkaart niet ondersteund is. is er iemand die mij dit makkelijk uit zou kunnen leggen?

Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.

Sabine91 09-08-09 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 335749)
Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.

Ik weet niet of hij unlocked is met Ultrasnow. hb heb m van een kennis al geunlocked gekregen. en van Cydia snap ik geen moer.:( maar het komt dus vaker voor dat mensen dit hebben en alleen noodoproep kunnen doen. Wat kan ik dan het beste doen, laten unlocken in een winkel?

jemoer 09-08-09 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 335749)
Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.

jaja haar telefoon is gelockt en jij gaat zeggen download uit cydia , typisch weer een gevalletje antwoorden zonder te lezen.

Sabine91 09-08-09 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemoer (Bericht 335759)
jaja haar telefoon is gelockt en jij gaat zeggen download uit cydia , typisch weer een gevalletje antwoorden zonder te lezen.


ik heb er geen verstand van.. Hoe moet ik het dan wel doen?:confused:

jemoer 09-08-09 11:16

Als je alleen maar die noodoproepen kan doen dan moet je gewoon jailbreaken met redsn0w daarna staat cydia erop en dan kan je idd via cydia je simkaart unlocken en dan doen alle simkaarten het weer. Maar als je dat nog nooit gedaan heb zal dat niet mee gaan vallen voor je alles door heb dus waarschijnlijk ben je makkelijker af als je het door iemand laat doen die er verstand van heb en dan ff goed opletten zodat je het de volgende keer zelf kan. Succes.

Sabine91 09-08-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemoer (Bericht 335761)
Als je alleen maar die noodoproepen kan doen dan moet je gewoon jailbreaken met redsn0w daarna staat cydia erop en dan kan je idd via cydia je simkaart unlocken en dan doen alle simkaarten het weer. Maar als je dat nog nooit gedaan heb zal dat niet mee gaan vallen voor je alles door heb dus waarschijnlijk ben je makkelijker af als je het door iemand laat doen die er verstand van heb en dan ff goed opletten zodat je het de volgende keer zelf kan. Succes.

Nou hartstikke bedankt voor je hulp in ieder geval, ik neem aan dat elke unlock store waarbij ze zeggen een iphone te kunnen unlocken dit kan?

Liefs.

jemoer 09-08-09 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 (Bericht 335762)
Nou hartstikke bedankt voor je hulp in ieder geval, ik neem aan dat elke unlock store waarbij ze zeggen een iphone te kunnen unlocken dit kan?

Liefs.


Als het geen oplichters zijn wel ja.

Sabine91 09-08-09 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemoer (Bericht 335765)
Als het geen oplichters zijn wel ja.


Tegenwoordig zitten die dr heel veel tussen, i know.maar alsik t laat doen sta ik erbij en dan alssie t niet doet betaal ik niet , simpel. :D Kan nu al niet meer wachten tot maandag dat ik t kan gaan regelen. ik wist trouwens niet dat unlocken zo goedkoop was maar 20 euro..

Timmeh_ 09-08-09 11:50

Heel erg lastig is het niet hoor, je kan het zelf denk ik ook wel ;)
Voor zowel de jailbreak als de unlock hebben wij mooie handleidingen, deze gewoon precies volgen :)

jemoer 09-08-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 (Bericht 335768)
Tegenwoordig zitten die dr heel veel tussen, i know.maar alsik t laat doen sta ik erbij en dan alssie t niet doet betaal ik niet , simpel. :D Kan nu al niet meer wachten tot maandag dat ik t kan gaan regelen. ik wist trouwens niet dat unlocken zo goedkoop was maar 20 euro..


Het is maar wat je goedkoop noemt , want als je weet hoe het moet stelt het niks voor iig ben jij dan wel weer geholpen.

Sabine91 09-08-09 11:55

Misschien ben ik heel a technisch. maar ik vind t toch moeilijk gezever. dalijk wanneer mn vader van de computer af is. zal ik het nog eens proberen.
Bedankt voor de reacties!

patty-loco 09-08-09 17:51

unlock store
 
Nou ik ben gister bij twee winkels geweest om te vragen hoeveel het kost om de simlock eraf te halen. Bij de een was het 29 euro!! en bij de ander 45 euro. Heb die van mij zelf kunnen jailbraken alleen het unlocken lukt nog niet!! Ben er al twee dagen mee bezig...... verdorrie....:mad:

Sabine91 09-08-09 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patty-loco (Bericht 335910)
Nou ik ben gister bij twee winkels geweest om te vragen hoeveel het kost om de simlock eraf te halen. Bij de een was het 29 euro!! en bij de ander 45 euro. Heb die van mij zelf kunnen jailbraken alleen het unlocken lukt nog niet!! Ben er al twee dagen mee bezig...... verdorrie....:mad:


Hee Hee.
Ja bij mij lukt het niet dus ik moet het echt in een winkel laten doen! ik heb dat nooit gehad en dat ding crashed ineens. bij welke winkels ben jij geweest?
Wat een gezeik is dit zeg, vind je niet?:rolleyes:

patty-loco 10-08-09 00:07

echt he!! Inderdaad wat een gezeik!! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben om het te unlocken. maar ik zou het nog eens proberen via deze forum te jailbraken en unlocken. scheelt je kosten.......

let me know

Sabine91 10-08-09 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patty-loco (Bericht 336031)
echt he!! Inderdaad wat een gezeik!! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben om het te unlocken. maar ik zou het nog eens proberen via deze forum te jailbraken en unlocken. scheelt je kosten.......

let me know


Hee patty,
nou mij lukt het dus echt absoluut niet. ik kan dr niets aan doen en wordt dr nog net niet manisch depressief van. :):D dus vandaag naar de winkel die de Gsm-boer zit en die zit in eindhoven .. en dan is het klaar terwijl ik w8 is 20 euro. dus dan kan ik gelijk zien of het is gelukt

x

patty-loco 10-08-09 14:43

Nou succes! Laat me weten als die het doet.....;) x

Pelle4495 10-08-09 15:29

gewoon jailreaken en met cydia ultrasn0w downloaden

patty-loco 10-08-09 19:06

het is me gelukt hoor!! en nu uitvogelen hoe ik via cydia app kan toevoegen..... ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.