//

Help ik snap niets meer van mijn iphone

Help ik snap niets meer van mijn iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 3G iphone en nu nadat ie gecrashed was kunnen resetten. en normaal pakte die mijn simkaart wel gewoon en nu niet. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-09, 09:31
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Unhappy Help ik snap niets meer van mijn iphone

ik heb een 3G iphone en nu nadat ie gecrashed was kunnen resetten. en normaal pakte die mijn simkaart wel gewoon en nu niet. ik zie allemaal moeilijke dingen en ik snap er niets meer van, ik krijg dat mn simkaart niet ondersteund is. is er iemand die mij dit makkelijk uit zou kunnen leggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-09, 10:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 Bekijk bericht
ik heb een 3G iphone en nu nadat ie gecrashed was kunnen resetten. en normaal pakte die mijn simkaart wel gewoon en nu niet. ik zie allemaal moeilijke dingen en ik snap er niets meer van, ik krijg dat mn simkaart niet ondersteund is. is er iemand die mij dit makkelijk uit zou kunnen leggen?
Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 09-08-09, 10:43
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.
Ik weet niet of hij unlocked is met Ultrasnow. hb heb m van een kennis al geunlocked gekregen. en van Cydia snap ik geen moer. maar het komt dus vaker voor dat mensen dit hebben en alleen noodoproep kunnen doen. Wat kan ik dan het beste doen, laten unlocken in een winkel?
  #4  
Oud 09-08-09, 11:04
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Was deze iPhone unlocked met ultrasn0w? Dn kan je proberen deze opnieuw uit Cydia te downloaden en opnieuw unlocken.
jaja haar telefoon is gelockt en jij gaat zeggen download uit cydia , typisch weer een gevalletje antwoorden zonder te lezen.
  #5  
Oud 09-08-09, 11:07
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
jaja haar telefoon is gelockt en jij gaat zeggen download uit cydia , typisch weer een gevalletje antwoorden zonder te lezen.

ik heb er geen verstand van.. Hoe moet ik het dan wel doen?
  #6  
Oud 09-08-09, 11:16
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Als je alleen maar die noodoproepen kan doen dan moet je gewoon jailbreaken met redsn0w daarna staat cydia erop en dan kan je idd via cydia je simkaart unlocken en dan doen alle simkaarten het weer. Maar als je dat nog nooit gedaan heb zal dat niet mee gaan vallen voor je alles door heb dus waarschijnlijk ben je makkelijker af als je het door iemand laat doen die er verstand van heb en dan ff goed opletten zodat je het de volgende keer zelf kan. Succes.
  #7  
Oud 09-08-09, 11:18
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
Als je alleen maar die noodoproepen kan doen dan moet je gewoon jailbreaken met redsn0w daarna staat cydia erop en dan kan je idd via cydia je simkaart unlocken en dan doen alle simkaarten het weer. Maar als je dat nog nooit gedaan heb zal dat niet mee gaan vallen voor je alles door heb dus waarschijnlijk ben je makkelijker af als je het door iemand laat doen die er verstand van heb en dan ff goed opletten zodat je het de volgende keer zelf kan. Succes.
Nou hartstikke bedankt voor je hulp in ieder geval, ik neem aan dat elke unlock store waarbij ze zeggen een iphone te kunnen unlocken dit kan?

Liefs.
  #8  
Oud 09-08-09, 11:23
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 Bekijk bericht
Nou hartstikke bedankt voor je hulp in ieder geval, ik neem aan dat elke unlock store waarbij ze zeggen een iphone te kunnen unlocken dit kan?

Liefs.

Als het geen oplichters zijn wel ja.
  #9  
Oud 09-08-09, 11:26
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
Als het geen oplichters zijn wel ja.

Tegenwoordig zitten die dr heel veel tussen, i know.maar alsik t laat doen sta ik erbij en dan alssie t niet doet betaal ik niet , simpel. Kan nu al niet meer wachten tot maandag dat ik t kan gaan regelen. ik wist trouwens niet dat unlocken zo goedkoop was maar 20 euro..
  #10  
Oud 09-08-09, 11:50
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Heel erg lastig is het niet hoor, je kan het zelf denk ik ook wel
Voor zowel de jailbreak als de unlock hebben wij mooie handleidingen, deze gewoon precies volgen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #11  
Oud 09-08-09, 11:51
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sabine91 Bekijk bericht
Tegenwoordig zitten die dr heel veel tussen, i know.maar alsik t laat doen sta ik erbij en dan alssie t niet doet betaal ik niet , simpel. Kan nu al niet meer wachten tot maandag dat ik t kan gaan regelen. ik wist trouwens niet dat unlocken zo goedkoop was maar 20 euro..

Het is maar wat je goedkoop noemt , want als je weet hoe het moet stelt het niks voor iig ben jij dan wel weer geholpen.
  #12  
Oud 09-08-09, 11:55
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Misschien ben ik heel a technisch. maar ik vind t toch moeilijk gezever. dalijk wanneer mn vader van de computer af is. zal ik het nog eens proberen.
Bedankt voor de reacties!
  #13  
Oud 09-08-09, 17:51
patty-loco patty-loco is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard unlock store

Nou ik ben gister bij twee winkels geweest om te vragen hoeveel het kost om de simlock eraf te halen. Bij de een was het 29 euro!! en bij de ander 45 euro. Heb die van mij zelf kunnen jailbraken alleen het unlocken lukt nog niet!! Ben er al twee dagen mee bezig...... verdorrie....
  #14  
Oud 09-08-09, 19:53
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patty-loco Bekijk bericht
Nou ik ben gister bij twee winkels geweest om te vragen hoeveel het kost om de simlock eraf te halen. Bij de een was het 29 euro!! en bij de ander 45 euro. Heb die van mij zelf kunnen jailbraken alleen het unlocken lukt nog niet!! Ben er al twee dagen mee bezig...... verdorrie....

Hee Hee.
Ja bij mij lukt het niet dus ik moet het echt in een winkel laten doen! ik heb dat nooit gehad en dat ding crashed ineens. bij welke winkels ben jij geweest?
Wat een gezeik is dit zeg, vind je niet?
  #15  
Oud 10-08-09, 00:07
patty-loco patty-loco is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

echt he!! Inderdaad wat een gezeik!! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben om het te unlocken. maar ik zou het nog eens proberen via deze forum te jailbraken en unlocken. scheelt je kosten.......

let me know
  #16  
Oud 10-08-09, 11:52
Sabine91 Sabine91 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patty-loco Bekijk bericht
echt he!! Inderdaad wat een gezeik!! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben om het te unlocken. maar ik zou het nog eens proberen via deze forum te jailbraken en unlocken. scheelt je kosten.......

let me know

Hee patty,
nou mij lukt het dus echt absoluut niet. ik kan dr niets aan doen en wordt dr nog net niet manisch depressief van. dus vandaag naar de winkel die de Gsm-boer zit en die zit in eindhoven .. en dan is het klaar terwijl ik w8 is 20 euro. dus dan kan ik gelijk zien of het is gelukt

x
  #17  
Oud 10-08-09, 14:43
patty-loco patty-loco is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Nou succes! Laat me weten als die het doet..... x
  #18  
Oud 10-08-09, 15:29
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

gewoon jailreaken en met cydia ultrasn0w downloaden
  #19  
Oud 10-08-09, 19:06
patty-loco patty-loco is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

het is me gelukt hoor!! en nu uitvogelen hoe ik via cydia app kan toevoegen.....
Reageren

Labels
simkaart iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
snap er niets van barkas Archief 5 14-02-10 20:56
wie helpt me, ik snap hier niets van diseazed Jailbreak apps en thema's 2 11-01-09 14:56
Ik snap er niets meer van... Belgian Bomber iPhone algemeen 1 09-10-08 07:11
ik snap niets van winscp... achilleuskiller Archief 1 24-06-08 20:28
nou snap ik er helemaal niets meer van iownu Archief 1 28-02-08 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.