Ik snap er niets meer van... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds juni dit jaar werkte mijn Iphone perfect. echter: deze week werd hij plots pokke traag, maakte geen geluid meer en de trilfunctie was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik snap er niets meer van...
Hoi,
Sinds juni dit jaar werkte mijn Iphone perfect. echter: deze week werd hij plots pokke traag, maakte geen geluid meer en de trilfunctie was ook verdwenen. Dus kreeg ik het geweldige Id om hem te updaten. Er is vanalles gebeurt, enkel mijn Iphone werkt nu helemaal niet meer. Voor jullie zal dit wel een domme vraag zijn maar. Op dit moment staat er op het scherm enkel het logo van Itunes en de stekker. Ik heb niets van emergency call ofzo. En Itunes herkent men Iphone ook niet. Hij detecteerd hem niet. Ook het programma ziphone en winpwn heb ik geprobeert, maar helaas. Ben vandaag naar een Aplle store geweest maar daar weigerde ze mij te helpen aangezien metn phone uit de USA komt. Het is dus een 2G. Kan iemand mij aub helpen om men toestel weer helemaal werkend te krijgen? Ik heb een simkaart van Mobistar tempo.. Alvast bedankt... UPDATE:momenteel heb ik enkel een wit scherm. Ik heb hem proberen aan te sluiten opnieuw en Itunes kon hem niet hersellen iets met fout 1601. Ik heb opgezocht online wat ik moest doen en daar stond alles van apple wissen en Itunes opnieuw installeren. Dus we proberen nog maar eens... UPDATE: ik ben inmiddels beland bij de simkaart wordt niet ondersteund. Dus enkel nog kraken. Wat ben ik gelukkig seg.. dacht al dat em voor weg te smijten was Laatst gewijzigd door Belgian Bomber; 09-10-08 om 03:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan deze proberen in dfu te zetten en dan restoren naar de laatste firmware (2.1) en daar dan quickpwn op loslaten en dit zou een werkende iphone moeten geven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
snap er niets van | barkas | Archief | 5 | 14-02-10 20:56 |
iPhone 3G: Help ik snap niets meer van mijn iphone | Sabine91 | Unlock | 18 | 10-08-09 19:06 |
wie helpt me, ik snap hier niets van | diseazed | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-01-09 14:56 |
ik snap niets van winscp... | achilleuskiller | Archief | 1 | 24-06-08 20:28 |
nou snap ik er helemaal niets meer van | iownu | Archief | 1 | 28-02-08 15:50 |
|
|