wie helpt me, ik snap hier niets van discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb al verschillende topics gelezen hierover,maar ik ben een beetje een leek en snap er geen r**t van. ik heb dus ooit swaptunes geinstalleerd, er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb al verschillende topics gelezen hierover,maar ik ben een beetje een leek en snap er geen r**t van.
ik heb dus ooit swaptunes geinstalleerd, er alweer afgehaald, maar nu heb ik dus 2,5GB aan 'overige data' (oranje balk in itunes) hoe krijg ik dit in godsnaam weer normaal? heb gelezen over Finder, en dat ik trash moest deleten. dat heb ik al gedaan maar heeft geen effect. kan iemand mij helder uitleggen hoe ik dit nou moet oplossen? dankjewel! op 1 of andere manier toen ik net mijn phone weer aansloot, was de data opeens verdwenen! staat nu op 380mb wat volgens mij redelijk normaal is Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-01-09 om 12:19. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Soms kan het inderdaad zo zijn dat je ineens een heel gek en hoog 'overig' krijgt.
Gelukkig heb je het nu weer op 380MB, wat mij normaal lijkt... Dit hoeft dus echt niet meteen! Herstellen doe je pas als er ECHT geen andere uitweg meer is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
snap er niets van | barkas | Archief | 5 | 14-02-10 20:56 |
iPhone 3G: Help ik snap niets meer van mijn iphone | Sabine91 | Unlock | 18 | 10-08-09 19:06 |
Ik snap er niets meer van... | Belgian Bomber | iPhone algemeen | 1 | 09-10-08 07:11 |
ik snap niets van winscp... | achilleuskiller | Archief | 1 | 24-06-08 20:28 |
nou snap ik er helemaal niets meer van | iownu | Archief | 1 | 28-02-08 15:50 |
|
|