Aqwoah keyboard, calculator & dialer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Lang gezocht naar een Aqwoah keyboard voor 1.1.4 en eindelijk gevonden! Misschien vinden jullie dit ook leuk om op jullie iPhone te hebben? Hier de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aqwoah keyboard, calculator & dialer
Lang gezocht naar een Aqwoah keyboard voor 1.1.4 en eindelijk gevonden!
Misschien vinden jullie dit ook leuk om op jullie iPhone te hebben? Hier de keyboard en ook een calculator en dialer. Veel plezier ermee! hier ook wat screens... files van de Calculator gaan in --> /private/var/Applications/Calculator.app files van de Dialer gaan in --> /private/var/Applications/MobilePhone.app
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 21-05-08 om 02:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aqwoah keyboard!
files van de keyboard gaan in --> /System/Library/Frameworks/UIKit.framework
Laatst gewijzigd door iMario; 21-05-08 om 02:35. |
|
||||
|
||||
jahoe! Wij spreken elkaar vandaag nog wel! Iedergeval bedankt
|
||||
|
||||
Hij werkt iedergeval kerel! Bedankt, ik was er lang naar op zoek en eindelijk heb ik ze dan We keep in touch
|
|
||||
|
||||
Hellyeah masterlijk die stuff van Aqwoah
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik had zo dat pack gedownload via Installer, mijn dialer was veranderd, de rest niet. Ik deed dan maar uninstall, maar die f*cking dialer blijft gewoon xD Dan maar handmatig weghalen, lol.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kunt beter je eigen maken met iphoneshop tool, dat is pas exclusief...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe moet ik dat toetsen bord op mijn iphone zetten?
ik heb 2.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aqwoah voor SMB nederlands iemand ? | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-08-11 00:27 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Thema Voor Dialer | DertKesh | Archief | 3 | 13-07-09 19:43 |
Aqwoah Theme! | PauluS87 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-04-08 12:19 |
dialer verneukt 1.1.3 | tomdm | Unlock [archief] | 10 | 04-02-08 23:13 |
|
|