Aqwoah Theme! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hele erge leuke theme! Kun je sinds gisteren via installer installeren. Ik vind hem erg gaaf, en wil hem met jullie delen. Zeg wat jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aqwoah Theme!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeer mooi inderdaad , is hij voor summerboard?
|
||||
|
||||
heb deze ook erop staan,nice
alleen dat alle icons zoals het weer en de agenda niet mee veranderen :-(
|
||||
|
||||
Jeps voor summerboard Werkt prima
Dan moet je even de weatherfix downloaden via installer! Dit fixt het hele probleem Gewoon even wat rondzoeken in de installer. Laatst gewijzigd door PauluS87; 15-04-08 om 12:04. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt alles iedergeval prima, alle icons die ik op mijn summerboard heb veranderen mee. En nog een tip, als je je taal instellingen nog niet op engels heb staan, doe dat dan! Dan werkt de agena icoon wel weer, en dan moet je nog even de weatherfix downloaden.
Laatst gewijzigd door PauluS87; 15-04-08 om 12:05. |
|
||||
|
||||
yep,ligt inderdaad aan de taal,werkt alleen goed in het engels
thx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aqwoah voor SMB nederlands iemand ? | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-08-11 00:27 |
Aqwoah keyboard, calculator & dialer | iMario | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-01-09 21:21 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Theme's op 1.1.3 | SuperDutch | Jailbreak apps en thema's | 12 | 21-03-08 21:59 |
theme in the theme...? | purse-o-nality | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-08 00:14 |
|
|