unlocken zonder power knop met nu 3.0 er op discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, zoals de titel al zegt heb ik hier een iphone liggen van een vriendin, het probleem: ze heeft hem ge update met itunes naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken zonder power knop met nu 3.0 er op
hey,
zoals de titel al zegt heb ik hier een iphone liggen van een vriendin, het probleem: ze heeft hem ge update met itunes naar 3.0, nu staat hij locked en 'aanvaard' itunes hem nietmeer ook haar powerknop werkt niet meer: mijn vraag hoe krijg ik hem unlocked software versie doet er niet toe.. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
update: gebruik makende van Iliberty kan ik hem in recovery mode zetten, maar niet in dfu :s
|
|
|||
|
|||
Heb je een mac tot je beschikking?
|
|||
|
|||
Jammer genoeg niet
|
|
|||
|
|||
ik heb al iets Ziphone in wiki-handleiding op zoeken downloaden en dan naar mode en herstrat in dfu-mode!
|
|
|||
|
|||
de ziphone software wil de iphone niet vinden..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
woeps, wel het is er eentje van de eerste generatie
kun je me verder helpen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand? |
|
|||
|
|||
nog niemand, rly need it thx,
btw wat is de oplossing moest ik over mac beschikken? |
|
|||
|
|||
bumb, nog steeds niemand die me weet te helpe?
|
|
|||
|
|||
Jeroen, ben je er al uit, hulp nog nodig?
Je hebt een iPhone 3G (zwart of wit) bedoel daar niet mee de GS? Firmware 3.0.(1) erop? Laatst gewijzigd door Famous4; 25-09-09 om 15:02. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, dus een 2G ( wat ik bedoelde met iPhone 3G(UMTS)
Mocht je er nog niet uit zijn en hulp nodig hebben, moet je het maar laten weten. Afhankelijk waar je woont, zou ik je kunnen helpen ermee. Heb zowel windows als mac. Grt! |
|
|||
|
|||
ben jammer genoeg van gent belgie, maar ik heb idd nog steeds het probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken 3G zonder werkende power knop | Rolfie_P | Jailbreak | 5 | 22-11-10 23:54 |
iphone power knop wordt soms ingedrukt! | Capo1908 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-10 22:53 |
DFU met kapotte Power knop | von nim | iPhone algemeen | 66 | 26-05-10 19:22 |
Probleem; power knop is kapot | iTim | iPhone algemeen | 7 | 15-03-09 20:55 |
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop | Quintin | Unlock | 1 | 05-10-08 19:19 |
|
|