Nieuwe modellen 3.1 firmware? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een iphone 3GS uit de UK meegenomen, kan het kloppen dat nieuwe iphones al firmware 3.1 hebben ? ik krijg hem met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe modellen 3.1 firmware?
Ik heb gister een iphone 3GS uit de UK meegenomen, kan het kloppen dat nieuwe iphones al firmware 3.1 hebben ?
ik krijg hem met geen mogelijkheid geunlockt namelijk kan ik ergens zien welke firmware erop staat ? Laatst gewijzigd door markmg; 14-09-09 om 19:20. Reden: moest uk zijn ipv us |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hang hem eens aan puprlera1n!!
|
||||
|
||||
Ga eens naar Instellingen / Algemeen / Info. Daar vind je de firmware versie.
|
||||
|
||||
Gedaan op een mac en pc, doet niks, op windows pc start ie soms wel soms niet, maar doet niks
bij een restore krijg ik in itunes een melding, This device isnt't eligible for the requested build ik kan niet naar instellingen gaan, want hij is gelockt |
|
|||
|
|||
Je kan hem jailbreaken maar niet unlocken.
Downgrade naar 3.0.1, bij foutmeldng iRecovery gebruiken of in windows Quickpwn openen want hij blijft in recovery mode staan. Hierna boot ie gewoon op en zit er 3.0.1 op. Unlock is nog niet uit voor de BB 05.11.07 |
|
||||
|
||||
Citaat:
alles wat ik tegenkom werkt niet met mijn 3GS |
|
|||
|
|||
Downgrade moet toch wel lukken? in OSX Alt+Restore en dan de FW voor de 3GS 3.0 of 3.0.1 kiezen. Bij redsn0w 0.8 moet FW 3.0 worden gekozen ookal heb je hem gerestored met FW 3.0.1
Handleiding: Downgrade iPhone 3GS 3.1 to 3.0 OS Firmware | SEO Blog & Technology Nogmaals: Is alleen voor jailbreak. Unlock kan niet als er al 3.1 op stond met BB 05.11.7 dus laatste gedeelte van de handleiding met purplerain of ultrasn0w kan je laten zitten. Succes Laatst gewijzigd door Famous4; 14-09-09 om 14:08. |
|
||||
|
||||
Citaat:
heb het inmidels opgelost door een nieuwe 32gs te kopen. |
|
||||
|
||||
euhm... ik was even blij.... deze werkt voor de rest goed alleen krijg ik met itunes de melding,
De SIM-kaart in de iphone wordt niet ondersteund kan iemand mij nog blij maken met een oplossing zonder een restore te hoeven doen? |
|
|||
|
|||
Mark,
Na het downgraden staat je iPhone in recovery mode. Daarna sluit je iTunes en gebruik je iRecovery, je iPhone komt na reboot geactiveerd terug. Heb je een nieuwe 3Gs waarmee je wel kan bellen maar niet kan syncen in iTunes? Misschien idee als je iTunes 9 gebruikt een oudere versie te proberen? Laatst gewijzigd door Famous4; 14-09-09 om 22:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toch nieuwe iPhone modellen in 2011? | jrepko | Chat en geruchten | 6 | 15-01-11 19:07 |
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? | Puck84 | Chat en geruchten | 2 | 15-09-09 19:32 |
|
|