//

Signeert Apple ook alleen maar 3.1 voor de 1G iPhone?

Signeert Apple ook alleen maar 3.1 voor de 1G iPhone? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer voor een vriend van mij zijn 1e generatie iPhone van 2.2.1 naar 3.0.1 te helpen en niet om zeep. Nu is het bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-09, 22:24
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard Signeert Apple ook alleen maar 3.1 voor de 1G iPhone?

Ik probeer voor een vriend van mij zijn 1e generatie iPhone van 2.2.1 naar 3.0.1 te helpen en niet om zeep. Nu is het bij mijn 3 GS zo, dat ik niet meer terug zou kunnen via een restore (als ik al geupgrade zou hebben naar 3.1, hetgeen ik niet heb gedaan ;-)), omdat Apple de 3.0/3.0.1 firmware niet meer signeert en om die reden niet door iTunes wordt geaccepteerd.
Nu is mijn vraag, is dat bij de 1G iPhone ook zo? En wellicht was het antwoord te vinden in een van de 1000 threads die hier aangemaakt zijn, maar ik heb het niet gevonden.

Dank voor de antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na instellingen en inhoud wissen alleen maar apple logo met soort tandwiel watte doen coolrds iPhone algemeen 1 11-01-11 11:30
Alleen maar apple-logo Rutger Unlock [archief] 2 14-02-08 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.