Unlock niet gelukt discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al heel de godvergeten middag bezig met het unlocken van een iPhone met 3.1.2 die per ongeluk geupdate is door een jongen uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock niet gelukt
Ik ben al heel de godvergeten middag bezig met het unlocken van een iPhone met 3.1.2 die per ongeluk geupdate is door een jongen uit me klas. Ik heb blackra1n/-snow al gehad, bootneuter gehad en niets werkt... iemand misschien een idee? en ik heb de zoekfunctie idd al gebruikt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ter bevestiging; het gaat dus om een iPhone 3G, draaiend op FW 3.1.2, met de baseband 05.11.07 (dit laatste kan je terugvinden in: Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware)?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan gaat het hier dus om een iPhone 2G. Bootneuter werkt niet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand een idee hoe lang bootneuter duurt? EDIT: hij was klaar, maar hij werkt nog steeds niet ga het nu maar met custom firmware proberen Laatst gewijzigd door Timmeh_; 04-12-09 om 10:46. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
IK heb men iphone 1 generatie gejailbreakt naar 3.0 lunkte prima maar ik kan alleen maar noodnummers bellen en toch komt er mobistar opstaan ik vind niet hoe ik dat kan verhelpen iemand een ide?
insert a valid simcardwith no pin lock to active iphone Laatst gewijzigd door Blacksnake; 09-12-09 om 00:33. |
|
||||
|
||||
ik kan het helemaal mishebben hoor maar als je iphone al unlocked was was hij dus ook al "geneuterd" dwz dat hij gewoon unlocked is (bruikbaar op elk netwerk) bedoel je te zeggen dat je hem niet geactiveerd krijgt? als dat het probleem is gooi er dan idd eens gewoon een custom op (alles wederom gewoon te vinden op het forum/google/iclarified/hackintosh/modmyi etc)
|
|||
|
|||
Ik kan ook in men itunes niet meer hertsel doen dus dat werkt daar staat dat ik en geldige sim moet gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Probeer dan eens te herstellen via [wiki]DFU[/wiki]
|
|
|||
|
|||
ok ik heb die dfu gedaan nu dat is gelukt, nu ik zie terug herstel staan in itunes
Als ik het goed heb moet ik nu terug met redsnOw terug jailbreaken (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore) of ben ik mis want dit heb ik al meerdere keeren gedaan maar te vergeefs. telekens kan ik niets zien op men iphone,en volgens iphone kan ik enkel emergency call doen, maar ik kan bellen. en telkens ik men ipone weer aansluit komt die text er meer op van de sim niet herkent. dus nu weet ik het ook effe niet meer. dus moet telkens terug die dfu gebruiken om het er weer af te krijgen. Vriendelijke groeten van een radeloos man |
|
|||
|
|||
ik krijg nog steeds niet op men iphone 1gen nog steeds emergency coll kan wel bellen maar niet in men iphone zelf ik heb al die jailbreak gedaan en dit https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html maar bij de laatste loopt het mis om een of andere reden bij stap 9 daar moet je de gedouwnloade custom firmware file selekteren maar er komt niets voor die te selekteren dus wat doe ik fout?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door De Generaal; 10-12-09 om 18:16. Reden: Blacksnake is niet de TS, dus heeft geen 3G. Lichte verwarring ;) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlock 3.1.3 gelukt | basdejong | Unlock | 13 | 13-05-10 23:16 |
Jailbreak gelukt, unlock niet | volvot4 | Archief | 1 | 03-12-09 20:16 |
iPhone 3G: 3G unlock niet gelukt hoe kom dat ? | Hoton | Unlock | 5 | 14-09-09 22:44 |
Firmware 2.02 unlock gelukt! | Bounce | Chat en geruchten | 357 | 22-09-08 17:06 |
Help, Unlock met XSIM niet geheel gelukt | JasperrrB | Archief | 2 | 23-01-08 00:20 |
|
|