Activatie proces discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn vriend heeft een Iphone 2g 8gb, nou heeft hij hem geupdated naar firmware 3.1.3 gewoon via itunes. Nu is hij dus gelocked hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie proces
Hoi,
Mijn vriend heeft een Iphone 2g 8gb, nou heeft hij hem geupdated naar firmware 3.1.3 gewoon via itunes. Nu is hij dus gelocked hij moet opnieuw geactiveerd worden. Hij heeft dus zo'n scherm:Knipsel.PNG Om hem nou dus geunlocked te krijgen moet ik dan de custom firmware 3.1.2 via itunes herstellen? en dan via cydia bootneuter instaleren ? ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon jammer genoeg niks goeds vinden
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet toch iets meer zoeken hoor! En kijk even op de groene balk boven je posting
|
|
|||
|
|||
Ja ik snap het proces van de Jailbreak/unlock wel, maar als die nog niet is geactiveerd omdat die per ongeluk op 3.1.3 zit, kan ik hem dan zo via Itunes restoren naar 3.1.2 (custom firmware) en dan jailbreaken en unlocken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreakme.com proces onderbroken HELP | cmdnl | Jailbreak | 5 | 06-04-11 21:30 |
proces MobileMail blijft draaien | damnet | iPhone algemeen | 11 | 05-09-09 21:55 |
Apple Appstore toelatings proces | Abu | Chat en geruchten | 5 | 06-02-09 17:36 |
iPhone: Hoelang duurt het quickpwn proces? | sMilez | Jailbreak | 16 | 23-11-08 12:46 |
Proces 'dataaccess' slurpt CPU en dus batterij | Tynian | Jailbreak apps en thema's | 17 | 30-07-08 15:03 |
|
|