//

ulock fw 3.1.3. (7E18) modemfw 05.12.01

ulock fw 3.1.3. (7E18) modemfw 05.12.01 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal: Vandaag een postje gezet ivm niet meer opstarten iphone 3gs jailbreak fw 3.1.2. (ik had in Rock (wat een smerig programma blijkt nu!) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-10, 18:42
tomdj tomdj is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Thumbs down ulock fw 3.1.3. (7E18) modemfw 05.12.01

Hallo allemaal:

Vandaag een postje gezet ivm niet meer opstarten iphone 3gs jailbreak fw 3.1.2.
(ik had in Rock (wat een smerig programma blijkt nu!) een aantal updates staan die ik braaf heb geinstalled. Daarna starte mijn 3gs niet meer op en zag ik alleen 5 seconden een appeltje, en daarna gebeurde er nada meer....)
Er werd mij door diverse mensen geadviseerd om te proberen te restoren in dfu-mode.
Nu , dat is gelukt, en daarna heeft Itunes fw 3.1.3. eropgezet en kon ik via een restore mijn settings en content terugzetten.

De 3gs (6 mnd) oud, heb ik destijds via Blackrain gejailbreakt én geunlockt.
Ik heb toen "make my life easier" aangevinkt voor toekomstige problemen.

Jailbreak is nu wel gelukt met Spirit, maar de unlock schijnt zowat onmogelijk te zijn. Overigens heb ik in spirit nergens een keuzemenu gezien van wat ik allemaal kon doen, terwijl dat toch echt te zien was op een pagina over spirit. De unlock was in 3 sec gepiept, en je zou daar zelfs kunnen unlocken, maar dat menu heb ik niet voorbij zien komen.

Iemand tips hoe ik misschien toch nog kan unlocken?

Vraag: is dit toch op de een of nadere manier mogelijk, of moet ik t-mobile bellen voor een unlock, maar dat kost me wel 9 tientjes geloof ik...
voor 9 tientjes ga ik namelijk liever naar de Griek, in plaats van Apple en T-mobile nog verder te spekken.

Wat houdt dat "make my life easier in, kan iemand mij uitleggen wat ik nog kán, of misschien niet moet doen om alsnog terug te gaan naar 3.1.2?


Kan ik via een omweg terug naar fw 3.1.2. en dan evt. weer wel unlocken?

Is er een oplossing voor een unlock die ik misschien over het hoofd zie?

Jullie replies zijn méér dan welkom...

Laatst gewijzigd door tomdj; 05-05-10 om 18:45. Reden: typfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-10, 19:12
Trikz Trikz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

je had er nooit 3.1.3 op moeten zetten nu kan je het wel vergeten die unlock
  #3  
Oud 05-05-10, 19:26
tomdj tomdj is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trikz Bekijk bericht
je had er nooit 3.1.3 op moeten zetten nu kan je het wel vergeten die unlock
Ja hier heb ik dus veel aan...
in dfu mode kan ik alleen via iTunes naar 3.1.3.
wat had ik dan moeten doen?
  #4  
Oud 07-05-10, 10:39
men.mulder men.mulder is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomdj Bekijk bericht
Hallo allemaal:

Vandaag een postje gezet ivm niet meer opstarten iphone 3gs jailbreak fw 3.1.2.
(ik had in Rock (wat een smerig programma blijkt nu!) een aantal updates staan die ik braaf heb geinstalled. Daarna starte mijn 3gs niet meer op en zag ik alleen 5 seconden een appeltje, en daarna gebeurde er nada meer....)
Er werd mij door diverse mensen geadviseerd om te proberen te restoren in dfu-mode.
Nu , dat is gelukt, en daarna heeft Itunes fw 3.1.3. eropgezet en kon ik via een restore mijn settings en content terugzetten.

De 3gs (6 mnd) oud, heb ik destijds via Blackrain gejailbreakt én geunlockt.
Ik heb toen "make my life easier" aangevinkt voor toekomstige problemen.

Jailbreak is nu wel gelukt met Spirit, maar de unlock schijnt zowat onmogelijk te zijn. Overigens heb ik in spirit nergens een keuzemenu gezien van wat ik allemaal kon doen, terwijl dat toch echt te zien was op een pagina over spirit. De unlock was in 3 sec gepiept, en je zou daar zelfs kunnen unlocken, maar dat menu heb ik niet voorbij zien komen.

Iemand tips hoe ik misschien toch nog kan unlocken?

Vraag: is dit toch op de een of nadere manier mogelijk, of moet ik t-mobile bellen voor een unlock, maar dat kost me wel 9 tientjes geloof ik...
voor 9 tientjes ga ik namelijk liever naar de Griek, in plaats van Apple en T-mobile nog verder te spekken.

Wat houdt dat "make my life easier in, kan iemand mij uitleggen wat ik nog kán, of misschien niet moet doen om alsnog terug te gaan naar 3.1.2?


Kan ik via een omweg terug naar fw 3.1.2. en dan evt. weer wel unlocken?

Is er een oplossing voor een unlock die ik misschien over het hoofd zie?

Jullie replies zijn méér dan welkom...
Bij rock had je de KEUS om opnieuw te laten opstarten. Je hoeft het niet te doen, beter lezen. Maar, geen manier om te unlocken behalve een ´maand´ te wachten op de volgende unlock voor de nieuwe baseband.
  #5  
Oud 10-05-10, 10:22
pabaso pabaso is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: beek
Berichten: 5
Standaard

Ik heb gisteren mijn simlockvrije Iphone met Spirit succevol gejailbreakt en gelukkig werkt alles perfect en is mijn Iphone nog steeds simlockvrij!
Ik vraag mij nu wel af of ik deze simlock kwijt zal raken als ik mijn Iphone door omstandigheden zal moeten herstellen. Ik vermoed dat bij een mogelijke herstel operatie deze Iphone zal gaan herstellen naar 3.1.3 ondanks een backup in 3.1.2 voordat ik jailbreakte met Spirit!!
De optie make my life easier is overigens niet meer te vinden in de nieuwe versie van Cydia!
  #6  
Oud 10-05-10, 11:01
HellFury HellFury is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als de OP. 3.1.3 met nieuwe baseband, en een simlock... Gebruik zelf Vodafone, dus dat is brullen.

Overigens kwam het bij mij ook door Rock, en ook heb opnieuw opgestart (je kunt wel zeggen dat je dat niet moet doen, maar als een programma als Cydia of Rock mij zegt dat ik opnieuw moet opstarten dan doe ik dat, want dan zal 't wel nodig zijn)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi 3G FW3.1.2 ModemFW 05.11.07 poiuyt Wi-Fi 1 12-10-10 23:57
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
HELP!?! Jailbreaken BB 3.1.3(7e18), MC 139DN, MF 05.12.01 Juniorv87 Archief 1 22-04-10 10:00
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? J.A.N Archief 6 21-02-10 18:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.