Iphone unlocken lukt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Ik zit met een probleempje: Ik heb 2 Nederlandse iPhones 3G #1 is ge-updated naar firmware 3.1.3. en dus niet meer ge-unlocked. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone unlocken lukt niet
Hallo beste mensen,
Ik zit met een probleempje: Ik heb 2 Nederlandse iPhones 3G #1 is ge-updated naar firmware 3.1.3. en dus niet meer ge-unlocked. De simkaart wordt ook niet meer geaccepteerd. Moet ik nu een tmobile simkaart kopen en dan met Fuzzyband downgraden. Daarna downgraden naar firmware 3.1.2. Daarna unlocken? #2 zit nog op firmware 2.2 en is gelocked. Moet ik deze upgraden naar 3.1.2 e dan unlocken? zo ja, kunnen jullie me misschien ook een how-to-do sturen of naar doorverwijzen. Mijn dank is groot! Groeten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de 2de telefoon met 2.2 updaten naar 3.1.2 en unlocken. De 1ste gaat nog even niet lukken.
Gegroet
|
|||
|
|||
Bedankt Hellboyz. De 2e phone is. gelukt. Nou nog de
eerste... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone officieel unlocken lukt niet | Mickers | Unlock | 4 | 07-10-10 20:16 |
Iphone 2 g unlocken en jailbraken lukt niet (meer) | arcovandermeij | Archief | 1 | 31-05-09 12:15 |
Unlocken Iphone lukt niet! | Jo! | Archief | 1 | 26-04-09 12:44 |
Iphone unlocken lukt niet meer | JWvanL | Archief | 1 | 03-08-08 23:40 |
Lukt niet om te unlocken 1.0.2 | langejan | Unlock [archief] | 18 | 01-12-07 20:10 |
|
|