iPhone unlocken zonder sim-kaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan om een iPhone via marktplaats te kopen en nou vroeg ik me dus af of het mogelijk is om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone unlocken zonder sim-kaart
Hoi,
Ik ben van plan om een iPhone via marktplaats te kopen en nou vroeg ik me dus af of het mogelijk is om de iPhone te jailbreaken en te unlocken zonder sim-kaart. Het gaat om de iPhone 3G. Alvast bedankt, Tijs van Orsouw. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke baseband? en ja dat is mogelijk ook al is het de laatste baseband: je jailbreakt dan doe je fuzzyband installen dan doe je de baseband downgraden en dan installeer je yellowsn0w ofzo
|
|
|||
|
|||
Hoe weet ik welke baseband er op zit?
|
|
|||
|
|||
tijs dat kun je het beste even vragen aan de eigenaar van het toestel dat je wil kopen. als je hem al in je bezit heb instellingen info afaik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart | ejp | Unlock | 32 | 19-01-12 17:48 |
iPhone 3G: Jailbreak en unlocken zonder sim-kaart | xanderz94 | Unlock | 6 | 06-05-11 14:26 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
iPhone: Jailbraek zonder sim kaart | dre007 | Jailbreak | 0 | 22-12-08 10:24 |
Kan je de iphone zonder sim kaart gebruiken? | Funnyplay | iPhone algemeen | 0 | 09-06-08 22:30 |
|
|