Unlock o2 Iphone 2G discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen? Ik heb een Iphone 2 G van O2 gekocht via marktplaats en er een update op gedaan naar 3.1.3. Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock o2 Iphone 2G
Wie kan me helpen?
Ik heb een Iphone 2 G van O2 gekocht via marktplaats en er een update op gedaan naar 3.1.3. Nu is de simlock er weer op gegaan. Heeft iemand enig idee hoe we deze er weer af krijgen?hij blijft vragen naar de orginele Sim Kaart. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een custom firmware, die hier staat: https://forum.iculture.nl/f14/i...-geupdate.html
De thread die er aan zit is heel lang, ik ga er van uit dat alle eventuele vragen daarin zijn beantwoord! Als de custom firmware niet werkt, zou ik de keuzehulp jailbreak en unlock doorlezen, dat staat ook ergens hier op het forum (ik weet niet precies waar). edit: je hebt dus nodig de custom firmware voor de iphone 2G, dat is er maar één. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Gebruik Bootneuter en Redsn0w om hem te activeren. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
|