//

Legaal unlocken

Legaal unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een iphone die dus gelockt is en niet te unlocken valt op het moment en ben aan het kijken om hem legaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-10, 15:07
David123 David123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Standaard Legaal unlocken

Hey,
Ik heb een iphone die dus gelockt is en niet te unlocken valt op het moment en ben aan het kijken om hem legaal te unlocken. Ik heb alleen een antal vraagjes wat me nog niet helemaal duidelijk is. Ik heb hem via mp gekocht en hem herstelt en toen had ik dat activatie scherm. Dus ik beetje zuur en toen maar geprobeerd met een t-mobile pp kaartje en dat lukte. Geactiveerd nou is het vreemde dat ik in ene een smsje erin heb staan van tescomobile UK betekent dit smsje dat ie van tesco is? Want het vreemde vind ik is dat hij wel gewoon met een tmobile pp kaartje kan bellen enzo, maar mijn iphone staat niet in de database van tmobile nederlands :S Als ik hem legaal zou willen unlocken moet dat via tesco? En dat kan kan dan niet via tmobile NL voor 120 euro toch?
MVG David
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-10, 19:46
thomasio thomasio is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

waarschijnlijk is de telefoon een keer in de UK is geweest? met grens overgaan een standaard smsje...
  #3  
Oud 03-06-10, 22:21
iPhone User iPhone User is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Wat zijn de eerste 8 cijfers van je IMEI, kan ik even voor je checken of het een buitenlandse is.
  #4  
Oud 22-06-10, 00:16
jeroenf jeroenf is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard Iphone 3GS Tesco legaal unlocken

Ik zag onderstaand verhaal van het unlocken via Tesco in de UK en heb hetzelfde probleem denk ik.

Ik heb bij de aankoop van mijn Iphone 3GS 32 GB een simkaart van Tesco erbij gekregen om de telefoon voor de eerste keer aangemeld te krijgen bij Itunes. Ik wil nu de telefoon ook legaal laten unlocken maar weet niet hoe.

Mijn eerste 8 cijfers van de Imei zijn: 01194800

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt voor de reactie.
  #5  
Oud 22-06-10, 02:40
iPhone User iPhone User is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

@jeroenf

Je iPhone komt uit het buitenland (IMEI check), je kan hem helaas niet legaal in Nederland unlocken, maar je moet bij de officiele buitenlandse operator zijn!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Legaal laten Unlocken Vox1990 Unlock 8 08-03-11 22:02
iPhone 3G: legaal unlocken via T-mobile frankz Unlock 20 30-03-10 19:47
iPhone 3G: Legaal unlocken + jailbreak francebramie Unlock 1 01-08-09 19:42
Kan ik deze iPhone legaal unlocken? JSM93 Archief 6 20-07-09 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.