iPhone 2G unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn zusje heeft eindelijk haar iPhone alleen nu is er 1 probleem, ze kan niet bellen. Ik hoop niet dat dit gelijk verwijderd word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G unlock
Hallo,
Mijn zusje heeft eindelijk haar iPhone alleen nu is er 1 probleem, ze kan niet bellen. Ik hoop niet dat dit gelijk verwijderd word want in andere topics krijg ik geen antwoord en in de handleiding klopt volgens mij ook iets niet. Ik heb de iPhone 2G gejailbreakt via Blackra1n alleen nu moet het nog ge unlockt worden. In de handleiding staat BootNeuter alleen in de beschrijving van de app staat dat het daar gaat om unlcoken van FW 2.x Deze iPhone 2G draait op 3.1.2 (Baseband 04.05.04_G) Is er een manier om het te unlocken? Alvast bedankt, je maakt me zusje er erg blij mee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb dezelfde baseband op mijn 2g icm 3.1.3.
als ik jouw was zou ik de custom rom hier van het forum afhalen dan zel het weer werken. |
|
||||
|
||||
Deze dus.
Ff shift+herstel of update in itunes en klaar is bassie, dan heb je gelijk een jailbreak, unlock en activatie.
|
|||
|
|||
Citaat:
Me zusje is er heel blij mee. bedankt! Topic kan op slot. (wat ik raar vind is dat het toch bootneuter gebruikt, terwijl er in de app de beschrijving staat dat het alleen 2.x software unlockt) |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb een iPhone 1ste generatie die draait op 2.2. De baseband is 04.05.04_G. Als ik het onderstaande uitvoer, gaat ie dan jailbroken en unlockt naar 3.1.3? Dit lijkt me iets te makkelijk of niet? Groeten! Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En omdat dit elders al meerdere keren aan bod is gekomen kan dit topic dicht. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|