iPhone 2G discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een iPhone 2g van mijn broer overgekocht. Het is een Amerikaans model en hij was gejailbreakt en unlocked. De eerste week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G
Hoi allemaal,
Ik heb een iPhone 2g van mijn broer overgekocht. Het is een Amerikaans model en hij was gejailbreakt en unlocked. De eerste week heb ik gewoon kunnen smsen met mijn prepaid sim kaart. Toen dacht ik: ik zet even een paar Apps op mijn iPhone. Ik downloaden en ik probeer ze op me telefoon te zetten. Dat lukte niet. Ik overal zoeken op internet voor een oplossing en ik kon niet veel informatie vinden. Nu is hij (denk ik) op de een of andere manier weer gelockt aangezien iTunes mijn SIM kaart niet meer herkent. Ik vroeg me af of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb al geprobeerd om hem weer te unlocken maar ik kon er niet achterkomen hoe het werkte (ook al heb ik een heleboel guides daarover gelezen). Het enige wat ik nu nog kan doen is de iPhone aanzetten en alleen noodnummers bellen. Dus kan iemand mij hiermee helpen? Met vriendelijke groet, Bassiq Laatst gewijzigd door Bassiq; 22-06-10 om 09:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zijn dit illegaal gedownloade app of aangekocht via de Itunes store?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|