//

Vodafone UK unlock code opvragen

Vodafone UK unlock code opvragen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo hallo, Ik ben nieuw op het forum maar ik zit al een half jaar hier te kijken voor informatie etc voor de iphone. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-10, 00:17
kevingoesiphone kevingoesiphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 5
Standaard Vodafone UK unlock code opvragen

Hallo hallo,

Ik ben nieuw op het forum maar ik zit al een half jaar hier te kijken voor informatie etc voor de iphone. Deze maand was het zover voor mij, na een jaar wachten heb ik de 3gs 32 gb aangeschaft via ebay met een vodafone UK simlock. en dat is gelijk het probleem ik heb zelf vodafone maar mijn simkaart werkt niet. Nu heb ik veel research gedaan op het internet en nu vond ik de functie om een unlocking code op te vragen via vodafone UK zelf, echter moet je dan een abbonement hebben bij hun en dat heb ik niet.

Heeft hier iemand ervaring mee of handige tips wat ik kan doen? ik voel me namelijk echt hard belazerd. in mijn vodafone winkel in de stad almelo vertelde ik dat ik een iphone ging kopen via ebay en vroeg hun of dit mogelijk was met mijn simkaart, zei vertelden mij doodleuk dat dit kon! toen heb ik nog eens extra nagevraagd aan de verkoper op ebay of dit werkt, hij was er 100% zeker van. Dus ik vertrouwde op de vodafone medewerkster en kocht het toestel, blijkt dat het niet werkt, dus ik ga naar de vodafone winkel in almelo / enschede / phonehouse etc elke telecom winkel vroeg ik om hulp, maar opeens kon het niet meer! ik ben zeer pissig over deze verstrekking van verkeerde informatie waardoor ik nu met een toestel zit waar ik veel voor heb betaald maar niet eens kan gebruiken.

Ik zou het fijn vinden als iemand mij even kan steunen in mijn project to save my iphone ik wil hem namelijk niet jailbreaken vanwege de garantie en onder anderen omdat ik hem wel kon updaten naar iOS4... maar verder dan het Itunes + Usb kabel scherm komt de telefoon niet.

groetjes

kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 08:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit gaat wel over O2 maar is ook van het UK. Misschien haal je er wat nuttig info uit.

https://forum.iculture.nl/f14/i...geland-28.html
  #3  
Oud 06-07-10, 08:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Misschien eens bellen met Vodafone UK? En anders toch jailbreaken indien mogelijk... Maakt voor je garantie toch niets uit.
  #4  
Oud 06-07-10, 18:11
kevingoesiphone kevingoesiphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 5
Angry vodafone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Dit gaat wel over O2 maar is ook van het UK. Misschien haal je er wat nuttig info uit.

https://forum.iculture.nl/f14/i...geland-28.html
Hier heb ik al naar gekeken, maar vanwege de verschillende services durf ik dit niet zo goed aan, als die o2 was geweest had ik het zeker geprobeerd maar vodafone werkt toch net iets anders.

Heb vandaag dus Vodafone UK gebeld, ze vroegen naar mijn imei nummer die ik gegeven heb, ze wisten gelijk welk toestel het was, maar ze wilden niet met de unlock code komen. eerst zeiden ze dat ik bij apple moest wezen en kreeg netjes een nummer van hun van zowel Nederland en UK. Nederland was waardeloos, ik wist nog meer dan die vent zelf die ik had gesproken wat ik behoorlijk waardeloos vind, Toen apple UK gebeld, daar kreeg ik een leuke dame aan de lijn die WEL wist waar ze het over had en mij ook volkomen begreep. Ze heeft mij verteld dat ik daarvoor gewoon bij vodafone moest zijn omdat zei ook de simlock toestellen hebben gekocht dus ook de unlock codes hiervoor hebben (logisch) Toen dus weer vodafone UK gebeld, kreeg ik helaas een kerel met wat minder verstand dan zijn voorgangster. Vertelde mij uiteindelijk wel precies hetzelfde als de vrouw maar met wat uitleg + de simkaart truc hierboven heb ik hem toch uitgehoord, Toen was het mogelijk dat alleen de verkoper van ebay hem kan unlocken met zijn account / mobiele nummer etc.

Maar die kerel is tot 14 july Abroad -.- dus dat betekend dat ik nog geen steek verder ben.

Heb vandaag ook weer 3 keer vodafone NL gebeld en ze daar eens de kachel aangemaakt over deze gekheid, want hoe moeilijk kan dat nou zijn om zo'n code te kunnen krijgen. Vodafone NL kan ook geen contact opnemen met vodafone UK - in wat voor een prut land leven wij eigenlijk? dit kun je toch geen KLANTEN service noemen?

Tot zo ver ben ik gestrand en moet dus of nu afwachten of verder verkopen.

Dus mocht iemand nog een jailbreak toestel zoeken: Iphone 3gs 32gb wit Vodafone UK lock. voor 500 euro mag je hem hebben. ( halen / verzenden )

Of als iemand hier toch nog een andere optie heeft hoor ik het graag!

gr
  #5  
Oud 06-07-10, 18:59
kevingoesiphone kevingoesiphone is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 5
Standaard

heb wat nieuws gevonden:

Iphone Unlock Imei - Cdmedia - Uw online budget store

IMEI Unlock - iPhone

Is dit betrouwbaar? die prijzen zijn in ieder geval wel redelijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk SARALI Unlock 74 01-10-12 14:56
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk egelaar Unlock 2 09-03-11 21:19
Tegoed opvragen my.vodafone.nl elektroshokk Vodafone 20 29-12-10 18:11
Unlock code werkt niet meer bij slide Spete Archief 3 27-11-08 21:55
Unlock 1.1.1 gelukt (gratis code) dree Archief 20 16-10-07 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.