unlocken ios 4 komt uit finland discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, heb een iphone 3gs new bootrom nu is mijn vraag is er een mogelijkheid deze te unlocken (geen 3.1.2 blobs) deze komt uit Finland ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken ios 4 komt uit finland
hey,
heb een iphone 3gs new bootrom nu is mijn vraag is er een mogelijkheid deze te unlocken (geen 3.1.2 blobs) deze komt uit Finland provider sonera evt met een simkaart van daar en hoe ik aan zo een sim zou kunnen geraken of een soort turbosim... iemand een idee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
google eens op "iphone 3gs new bootrom unlock" en je zal zien dat het nog *niet* mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
Nog eventjes geduld!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem maar heb een toestel uit Slowakije.
Ben ook al maanden aan het zoeken maar heb nog steeds geen oplossing. Ik heb ook al een mail gestuurd naar T-mobile Slowakije wat het kost om een prepaid sim kaart op te sturen naar nl maar heb nog geen reactie terug. Misschien is jou engels wat beter dan de mijne dus jij zou dat nog kunnen proberen. Succes |
|
|||
|
|||
@ mad hankey ik kan heel goed engels heb ook al een mail gestuurd maar deze mensen zijn volgens mij niet geneigd iemand te helpen.. ook al wil ik er voor betalen! ze geven ook geen reactie spijtig
|
|
|||
|
|||
iemand die weet hoe ik aan de sonera sim geraak ? geen ebay en ook niet naar daar reizen
|
|
|||
|
|||
iemand die weet hoe ik aan zo een Fins sonera kaartje geraak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS komt niet meer uit herstelmodus na upgrade iOS 4 | Jeroen74 | iPhone algemeen | 51 | 17-04-12 21:02 |
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit | brva07 | Archief | 1 | 27-03-11 15:02 |
|
|