iPhone unlocken zonder jailbeak firmware 3.0 tot 4.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me hier nog niet echt mee bezig gehouden en vind het een beetje link om hier in 1 keer zomaar aan te beginnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone unlocken zonder jailbeak firmware 3.0 tot 4.0
Ik heb me hier nog niet echt mee bezig gehouden
en vind het een beetje link om hier in 1 keer zomaar aan te beginnen dus mijn vraag is wat is de makelijkste manier om je iphone te unlocken vanaf firmware 3.0 tot 4.0 het is mogelijk zonder Jailbreak toch ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
T-Mobile bellen. (Als hij van T-Mobile is.) Anders niet zonder jailbreak. Kost je niks als je toestel ouder dan een jaar is.
|
|||
|
|||
Oke, maar waarom bieden ze op marktplaats aan voor 20euro te unlocken zonder JB ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone uit Amerika en deze is simlock vrij gemaakt en gejailbreakd, nu mijn vraag: kan ik deze nu de nieuwste software erop zetten en blijft hij dan simlock vrij het jailbreak gedeelte vind ik niet belangrijk!!! Als hij niet simlockvrij blijft, blijft het progamma wat er nu op staat ( blackra1n ) er wel op staan zodat ik hem dan weer kan unlocken met dit programma???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
0-3 maanden: €120 4-6 maanden: €90 7-9 maanden: €60 10-12 maanden: €30 12 en ouder: gratis Meer informatie vind je via de zoekfunctie Voor nu gaat hier een slotje op. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Tot welke firmware te unlocken? | Juupkes | Unlock | 8 | 12-01-11 13:11 |
jailbeak 3.1.3 firmware 5.12.01 | tazzie001 | Archief | 2 | 26-04-10 15:30 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. | mac-fan | Archief | 5 | 20-09-08 18:54 |
|
|