//

new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim

new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de volgende stappenplan heb ik mijn iPhone 3gs (new bootrom 05.12.01) met firmware 3.1.3 + 4.0.1 gejailbreaked + geunlocked zonder de orginele sim: 1) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 23:43
BytesNL BytesNL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim

Met de volgende stappenplan heb ik mijn iPhone 3gs (new bootrom 05.12.01) met firmware 3.1.3 + 4.0.1 gejailbreaked + geunlocked zonder de orginele sim:

1) activeer de iphone m.b.v. een iphone activation sim/PhoneBook Card (besteld via fonefunshop.co.uk)
2) jailbreak de iphone met Spirit
3) zet de vliegtuigmodus aan
4) schakel 3g uit
5) installeer via Wi-Fi "ultrasn0w" en zet de iphone uit
6) plaats bijv. een t-mobile sim in de iphone

Als je de melding "verkeerde sim, verbind met itunes" krijgt volg dan ook nog stap 7 t/m 11

7) zorg dat er GEEN sim kaart in de iphone zit (Met FW 4.0.1 heb ik de sim kaart laten zitten)
8) zorg dat de usb kabel NIET is aangesloten
9) volg de volgende handleiding om je lockdown bestanden te vervangen (I phone Diff sim detected connect to itunes after unlock solution 100% - GSM-Forum)
10) installeer via Wi-Fi nog een keer "ultrasn0w" en zet de iphone uit (Met FW 4.0.1 NIET nog een keer "ultrasn0w"installeren)
11) plaats biijv. een t-mobile sim in de iphone en zet de iphone aan

Gr. BytesNL

Laatst gewijzigd door BytesNL; 05-08-10 om 22:55. Reden: Ook getest op Firmware 4.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-10, 12:14
lekkereloempia lekkereloempia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 27
Standaard

Werkt dit ook met modemfirmware 05.13.04 en een MC model?
  #3  
Oud 31-07-10, 12:45
Reaper31 Reaper31 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Reaper31
Standaard

Ja! heb dezelfde procedure tijdje terug uitgevoerd op een MC131 Model met Baseband 5.13.04 (Wel de oude bootloader)
__________________
 iPhone 4 32GB Zwart 
 Hackintosch (3,2 GHz Dual Core 8GB Ram) 
  #4  
Oud 01-08-10, 18:08
Quirijnm Quirijnm is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Dit werkt ook als je op Itunes het bericht krijgt dat je je officiële simkaart erin moet doen?
Dit gewoon ter bevestiging want ik kan al 4 maanden me iphone niet meer gebruiken....
Bedankt alvast dat er voor mij een beetje hoop is

(is het mogelijk om jou simkaart te krijgen die je ervoor gebruikt hebt of zijn ze allemaal identiek, zoals bij "echte" simkaarten van een provider?)
  #5  
Oud 01-08-10, 18:18
Reaper31 Reaper31 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Reaper31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quirijnm Bekijk bericht
Dit werkt ook als je op Itunes het bericht krijgt dat je je officiële simkaart erin moet doen?
Dit gewoon ter bevestiging want ik kan al 4 maanden me iphone niet meer gebruiken....
Bedankt alvast dat er voor mij een beetje hoop is

(is het mogelijk om jou simkaart te krijgen die je ervoor gebruikt hebt of zijn ze allemaal identiek, zoals bij "echte" simkaarten van een provider?)
Ja, deze procedure werkt dan ook...
  #6  
Oud 05-08-10, 21:01
BytesNL BytesNL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quirijnm Bekijk bericht
Dit werkt ook als je op Itunes het bericht krijgt dat je je officiële simkaart erin moet doen?
Dit gewoon ter bevestiging want ik kan al 4 maanden me iphone niet meer gebruiken....
Bedankt alvast dat er voor mij een beetje hoop is

(is het mogelijk om jou simkaart te krijgen die je ervoor gebruikt hebt of zijn ze allemaal identiek, zoals bij "echte" simkaarten van een provider?)
Ik zou gewoon ook een activatie sim kopen, want deze sim heb je ook nodig als apple weer een update uitbrengt.
  #7  
Oud 06-08-10, 14:23
Reaper31 Reaper31 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Reaper31
Standaard

voor telefoons die uit nederland komen is het het makkelijkst om gewoon even een tmobile prepaidkaart te kopen... (phonebooksims zijn relatief best prijzig)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlock zonder sim vanthielen Unlock 3 11-02-11 16:20
iPhone: 3gs [oude bootrom] Hacktivate, jailbreak, unlock Coppes Jailbreak 8 06-10-10 22:00
iPhone 3GS: Unlock en Jailbreak 3GS 4.0.2 (oude bootrom) vdbergen Unlock 1 27-09-10 20:44
iPhone: iPhone 3gs new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim BytesNL Jailbreak 0 29-07-10 23:47
iPhone 3GS: Jailbreak verwijderen, unlock behouden? (nieuwe bootrom) MrFCUUnknown Unlock 1 20-02-10 16:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.