iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Phonebook SIM card lenen/overkopen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/66870-phonebook-sim-card-lenen-overkopen.html)

biggypampa 01-11-10 19:08

Bedankt voor alle reacties. Ik heb van het weekend een phonebook sim voor iets van 15 euro's besteld. Als het goed is krijg ik deze morgen in de post....

Ga dan nog even proberen en zal de resultaten op het forum posten.

Wel nog een vraag over de bugfix van apple sinds 28-10-2010. Zou het dan niet lukken om een iphone(gelockt via een provider van een ander land) met een phonebook sim te activeren?

Bugfix hiervoor via cydia begrijp ik dan nog niet. Het gaat er namelijk ten eerste om de de iphone te activeren. Tweede stap zou zijn jailbreaken en derde stap unlocken om met een andere simkaart te kunnen bellen.

Alle info en ervaringen zijn welkom. Ik ga morgen dus e.e.a. proberen

Chrisl 01-11-10 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sturtie (Bericht 594232)
Wat doet dat precies een phonebook card ?

Groeten

Met een phonebook sim kun je je iPhone activeren, het maakt dan niet uit welke provider simlock je er op hebt zitten.

Maar volgens de berichten heeft apple dit lek gefixt en kan dit dus niet meer, je zult nu een originele microsim moeten hebben.

kokkie44 01-11-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 594493)
Met een phonebook sim kun je je iPhone activeren, het maakt dan niet uit welke provider simlock je er op hebt zitten.

Maar volgens de berichten heeft apple dit lek gefixt en kan dit dus niet meer, je zult nu een originele microsim moeten hebben.

Dus met een at&t simkaartje zit ik dan in mijn geval goed?

Chrisl 01-11-10 20:09

Volgens mij wel, die phonebook sim doet dienst als originele simcard, dus lijkt me dat we veilig zitten.

Bij mijn laatste restore moest ik m'n AT&T simcard er ook indoen en hij deed het daarbna ook gewoon.

bengek 02-11-10 22:20

Heb een 3GS die ik al een keer eerder heb teruggezet naar 3.1.3 nu weer met phonebook sim en itunes geeft aan dat het niet de juiste sim is, dus lijkt mij dat Apple wat heeft gefixt.

biggypampa 04-11-10 07:38

Heb ook de phonebooksim in Iphone 4 geprobeerd. Ook ik krijg de melding dat het niet de juiste sim is. WERKT dus NIET meer.

Maar heb toch een acitivatie voor elkaar gekregen!!!!

Had namelijk een originele 4.1 restore via itunes gedaan. Dan kom je niet verder dan activatiescherm. Maar wanneer je volgens de instructies dan gewoon de jailbreak via greenpois0n uitvoerd gaat het lukken. De iphone strart gejeaibreakt EN geactiveerd op!

Chrizook 05-11-10 13:51

at&t kaartje.
 
Hallo Eric.

Heb jij dat kaarjte nog? Ik heb een toestel van at&t en wil het graag activeren. Hoe heb jij hem trouwens unlockt?

Mvg Chris

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b (Bericht 558971)
Ik heb eventueel wel een at&t kaartje voor je te leen in Hellevoetsluis
Als je nodig hebt voor een usa iphone teminste.


Eric


depl0y 06-11-10 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biggypampa (Bericht 595848)
Heb ook de phonebooksim in Iphone 4 geprobeerd. Ook ik krijg de melding dat het niet de juiste sim is. WERKT dus NIET meer.

Maar heb toch een acitivatie voor elkaar gekregen!!!!

Had namelijk een originele 4.1 restore via itunes gedaan. Dan kom je niet verder dan activatiescherm. Maar wanneer je volgens de instructies dan gewoon de jailbreak via greenpois0n uitvoerd gaat het lukken. De iphone strart gejeaibreakt EN geactiveerd op!

Dit is 1 van de oplossingen inderdaad. Maar hebben de mensen die hem activeren op deze manier geen problemen met FaceTime? Ik heb het zo gedaan en krijg FaceTime niet geactiveerd.

ftrappers 08-11-10 20:55

Heb nog 2 Iphone activation card 2g, 3g, 3gs, 4g NG activatie simkaarten nieuw!
€15,- incl. verzendkosten of af tehalen in Groningen.
meer info mail naar wbik@hotmail.com

vriend25 23-11-10 22:59

Heeft iemand een phonebook sim kaart te leen of te koop in de buurt van dordrecht.

Mvg,

Bjorn

_memoriez_ 29-11-10 19:10

Ik heb er hier 3 nieuwe liggen. Ik woon in België bij het Gentse (daar ga ik althans naar school, maar ik denk dat dat het gemakkelijkste gaat zijn qua afhalingen) Versturen via de post is ook een mogelijkheid mits voorbetaling op de rekening of geld via de post ontvangen. Veiligste is denk ik gewoon om zelf te komen halen.

VChrisNL 15-12-10 13:43

Bij mij werkt de phonebook simkaart ook niet meer hoor. Denk toch echt dat Apple er een stokje voor heeft gestoken. Ik heb dan wel een iphone 4.

brokkie 16-01-11 11:44

Hallo allemaal,
Ik woon in Schiedam en zoek z.s.m. een phonebook card, te leen of te koop.....Kan hem vandaag ophalen , liefts z.s.m. Als er iemand iets kan regelen dan hoor ik t graag !
(mag ook een AT&T kaartje zijn)
Tom

VChrisNL 18-01-11 00:06

Je kan die van mij zo over kopen, maar ik zou eens kijken naar mijn post hierboven. Zal vast ook voor een iPhone 3gs gelden!

slubicku 21-01-11 23:52

Phonebook kaart nodig
 
Hallo iedereen,

Heeft er iemand in de buurt van Antwerpen toevallig een phonebook kaart die ik zou mogen lenen of overkopen?

ik heb problemen met mijn iPhone

mvg

Laurent

kokop 22-01-11 10:09

Hallo,

Heeft iemand een phonebook simkaart te koop of te leen voor mij? Ik woon in Helmond.. Regio Eindhoven..

kokop 22-01-11 10:11

Hallo,

Ik zoek een Phonebook simkaart voor een iphone 3GS. Heeft er iemand 1 te leen of te koop.. Ik zelf kom uit regio Eindhoven en woon in Helmond.

Mvg,
Kokop

Sacred 18-03-11 19:12

dus als ik het goed begrijp kan ik mijn iphone 4 met AT&T lock activeren met een phonebook sim?!

als dit het geval is, laat dan even iets weten als je er een hebt die ik kan lenen/overkopen in omgeving Breda

Jazzamataz 22-06-11 10:22

Hallo, ik ben op zoek naar een phonebook sim. iPhone 3Gs 4.1 locked op AT&T. Ik wil er uiteraard voor betalen.

Booo 22-06-11 10:34

Hoi ik heb er nog liggen .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.