Activatie naar Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag. Ik heb de Iphone 4 10 dagen geleden besteld. Ik was/ben HI klant. Nu ga ik mijn Iphone krijgen voordat het contract ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie naar Unlock
Even een vraag. Ik heb de Iphone 4 10 dagen geleden besteld. Ik was/ben HI klant. Nu ga ik mijn Iphone krijgen voordat het contract van mijn Hi abonnement is afgelopen. Dus wil ik de laatste 1,5 maand natuurlijk mijn Iphone gebruiken via mn oude abonnement en dus unlocken.
Nou gaat het om de activatie. Het abonnement van T-Mobile gaat in zodra mijn nummer vrijkomt. En dus kan ik niet bellen/internetten met de simkaart die ik mee geleverd krijg. Maar kan ik wel met die simkaart van T-Mobile mijn Iphone activeren? Want zo niet moet ik natuurlijk even opzoek naar een phonebook sim. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor alle zekerheid zou ik zeggen, bestellen maar.. Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G activatie + unlock + jailbreak | AJLA | Unlock | 3 | 11-02-11 16:22 |
iPhone 1e gen.: Unlock hulp (activatie AT&T omzeilen) | vanilla | Unlock | 1 | 16-11-10 15:18 |
Jailbreak en activatie en unlock 3.0 beta 2 | ArB | Archief | 56 | 16-04-09 18:08 |
iPhone 1e gen.: Alleen activatie en unlock? | Nemisis2003 | Unlock | 2 | 16-01-09 12:37 |
Activatie/Jailbreak/Unlock OTB 1.1.1 geautomatiseerd? | christiaan1985 | Archief | 0 | 25-10-07 20:38 |
|
|