WAARSCHUWING. SDM icm met Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een waarschuwing voor een ieder die Ultrasn0w gebruikt. Installeer Safari Download Manager niet uit Cydia want dit heeft tot gevolg dat je simkaart niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
WAARSCHUWING. SDM icm met Ultrasn0w
Even een waarschuwing voor een ieder die Ultrasn0w gebruikt. Installeer Safari Download Manager niet uit Cydia want dit heeft tot gevolg dat je simkaart niet meer herkent word. Ik had ineens geen bereik meer, kon niet meer bellen, onder Settings stond het kopje carrier niet meer en onder Settings/Phone stond bij My Number "Unknown". Na de uninstall van Safari Download Manager deed alles het gewoon weer.
Misschien dat het bij anderen wel goed gaat maar bij mij niet. Ik dacht ik deel het even met iedereen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem maar heb geen SDM geinstalleerd. Wel de ultrasn0w update via Cydia.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Is 3G + FW 4.1 nu te unlocken met Ultrasn0w? | tne7laa | Unlock | 2 | 19-10-10 17:23 |
iPhone 3G: 3.0 + Ultrasn0w en 3G met Telfort | ndendaas | Unlock | 2 | 28-06-09 13:18 |
Waarschuwing betreffende protectionshields icm. cases | Martijn Snels | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 28-02-08 13:25 |
|
|