iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Simkaart O2, vodafone, orange UK gezocht (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/70775-simkaart-o2-vodafone-orange-uk-gezocht.html)

dieters 03-09-10 17:45

Simkaart O2, vodafone, orange UK gezocht
 
Hoi,

ik heb reeds een iPhone gehaalt in een zaakje in belgie
nu kwam ik erachter dat hij uit de UK komt maar gelocked is
alleen weet ik niet van welke provider.

mijn vraag is of er iemand een O2, vodafone en/of orange UK simkaartje voor mij heeft om te kijken van welke provider de iphone is

gr pieter

mykie 10-09-10 17:01

Ik heb een orange UK, O2 UK en een Vodafone UK kaartje voor je. Samen voor 15 euro inclusief verzendkosten, ze zijn al op microsim geknipt. Mijn Iphone 4 komt van Vodafone UK ben ik nu achter, heb nog 4 vodafone UK simkaartjes voor de liefhebbers.

NotSoSteady 15-09-10 15:38

Ik wil er anders wel 1 voor je kopen op ebay, inclusief verzenden is dat 7 euro ofzo.

crazywarning 16-09-10 10:24

O2 inclusief verzenden kost 5 euro. heb er nog maar 3 geloof ik maar ik heb ze nog wel!

NotSoSteady 16-09-10 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crazywarning (Bericht 562311)
O2 inclusief verzenden kost 5 euro. heb er nog maar 3 geloof ik maar ik heb ze nog wel!

Zijn die kaarten ongebruikt?

franksksks 25-10-10 23:27

Iemand nog een O2 UK sim over?

crazywarning 26-10-10 01:35

Ja, ik heb er nog een paar! kosten zijn 5 euro inclusief verzenden :)

akam 13-11-10 23:20

Hi,

Heeft iemand toevallig nog een Orange UK simkaart liggen om mijn Iphone 3GS 16GB mee te activeren? Voor 5 euro inclusief verzenden wil ik het van je overnemen.

Groet,

Akam

205 13-11-10 23:48

T-mobile uk
 
Hi.
Heeft er iemand dan toevallig een T-mobile uk simkaart te koop?
Ik zit met hetzelfde probleem met mijn iphone 4.

BigG 16-11-10 21:28

Ik zoek UK T-Mobile/Orange/O2/Tesco micro simkaartjes.
Iemand een idee hoe ik er kan aan geraken?

keysersoze0909 16-11-10 21:49

02 kaart
 
hoi ik heb een microsimkaart; ik heb er zelf 10 euro voor betaald dus voor 7,50 wil ik m opsturen.

mykie 17-11-10 09:43

Ik heb een gewone UK vodafone sim kaart. die kan geknipt worden.
Voor 5 euro die kant op.

dave82 17-11-10 10:34

ik ben op zoek naar een orange uit frankrijk micro simkaartje om te testen welke provider ik heb...

Blaster 17-11-10 12:26

Hoe kun je eigenlijk na checken van welke provider je iPhone 4 komt ? Groetjess

BigG 17-11-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keysersoze0909 (Bericht 601218)
hoi ik heb een microsimkaart; ik heb er zelf 10 euro voor betaald dus voor 7,50 wil ik m opsturen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mykie (Bericht 601355)
Ik heb een gewone UK vodafone sim kaart. die kan geknipt worden.
Voor 5 euro die kant op.

Heb momenteel zicht op een setje met sim kaarten voor alle UK providers, als ik dat misloop laat ik nog wel iets weten...

terrorbam 30-11-10 13:04

vodafone of O2 simkaart gezocht
 
hallo allemaal,

ik ben momenteel nog op zoek nar een simkaart van de providers:
- O2 uk
als het kan liefst micro-simmetjes, anders kan ik ze zelf wel knippen :d

kan iemand me hierbij helpen ? mss toevallig nog eentje liggen ?

laat me dan even iets weten :)

mvg

keysersoze0909 30-11-10 18:45

02 micro uk card heb ik
 
7,50 is ie van jou

bengek 01-12-10 23:48

Heeft er iemand nog een Uk kaartje met beltegoed?

BigStar23 20-01-11 02:55

Hallo,

Ik ben op zoek naar sim kaarten van UK providers?
Anders kan ik mijn iPhone 4 niet activeren!

Kan iemand mij uit de nood helpen aub?!
Weet zelf niet van welke provider het toestel is...

Ik woon in België tussen Brussel en Leuven dus kan eventueel in België de kaarten komen ophalen en vanuit Nederland mogen ze opgestuurd worden via de post...


Alvast bedankt!

hamertje 20-01-11 07:13

Komt de iphone uit Leopoldsburg DE-KA electro? Zoja duikt er een probleempje op.

mcenet 20-01-11 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamertje (Bericht 630432)
Komt de iphone uit Leopoldsburg DE-KA electro? Zoja duikt er een probleempje op.

Kan je dan uitleggen waarom ?

mcenet 20-01-11 17:54

Iphone 4 O2 kan perfect geunlocked worden, alsook ORANGE UK / VODAFONE UK / T-MOBILE UK and TESCO MOBILE UK
Had eerst methode gevolgd om een O2 sim met 15₤ te gebruiken, deze moet echter geactiveerd worden door in England een gesprek te voeren.Is anders onmogelijk.
Heb nu via ebay adres gevonden die voor 39₤ iphone unlocked.
s'Middags aangekocht, s'avonds op itunes "proficiat,uw iphone is unlocked"
Direct update gedaan, alles ok. Echt perfect gelopen.

hamertje 20-01-11 18:12

@Mcenet - Mag ik weten bij wie jij die unlock besteld hebt. Bij mij lukt het niet al eens geprobeerd bij mobilephoneunlockers.com. Mijn iphone heeft een simlockt vodafone en deze mensen legde mij uit dat er meer aan de hand is met mijn iphone. :rolleyes:

mcenet 21-01-11 06:32

Unlock
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamertje (Bericht 630677)
@Mcenet - Mag ik weten bij wie jij die unlock besteld hebt. Bij mij lukt het niet al eens geprobeerd bij mobilephoneunlockers.com. Mijn iphone heeft een simlockt vodafone en deze mensen legde mij uit dat er meer aan de hand is met mijn iphone. :rolleyes:

Hier het adres, zie echter dat al zijn aanbiedingen verkocht zijn...
"http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330519368836&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_2242wt_922"
En ja mijn iPhone komt van de Ka Leopoldsburg ,dus geen enkel probleem hoor, werkt perfect na unlock.
Kijk eens rond op ebay uk sellers ,daar zitten ongetwijfeld nog goede tussen.

hamertje 21-01-11 10:18

Heb de unlock betaald bij mobilephoneunlockers. Kreeg na 2 dagen bericht dat hij unlockt was en ik kon upgraden naar de nieuwste firmware. Dit heb ik gedaan maar zonder resultaat. Heb veel contact gehad bij mobileoh... . Tot zij opeens op de proppen kwamen dat mijn iphone is geblokkeerd. Maar ik kan er mee telefoneren als ik er vodafone uk kaartje insteek + roaming proximus volgens mij is dus niks aan de hand. Zit nu met een iphone 4 die ik niet meer kan unlocken.

mcenet 21-01-11 10:54

Is niet omdat zij zeggen dat hij geblokkeerd is dat dan ook zo is hè
Check hier eens https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
Als je hier niets vind dat hij geblokkeerd is, kan hij zeker unlocked worden (door een goede unlocker, liefst van UK

mcenet 21-01-11 11:03

Hier bvb een goede, zie feedback verkoper
eBay.be: Apple iPhone 4 VODAFONE UK Full Unlock Service iTunes (object 230575040859 eindtijd 24-jan-11 10:45:35 CET)

hamertje 21-01-11 14:41

Dank u voor de tips.
Heb gekeken bij apple kan niks vinden van geblokkeerd alleen staat er een groen Vtje bij registered.
Heb de unlock besteld bij bovenstaande link.
Hoop dat het goed afloopt dan kan mijn iphone terug gebruiken.
Hou U op de hoogte.
Bedankt


mcenet 21-01-11 15:04

Zal nu wel snel in orde zijn. :)
en ja laat eens iets weten he

terrorbam 21-01-11 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamertje (Bericht 630432)
Komt de iphone uit Leopoldsburg DE-KA electro? Zoja duikt er een probleempje op.

mijne doet het vrij goed, buite dat hij opeens van simlocked naar simlockvrij is gegaan :D moet enkel bij het herstellen op unlock duwen, pincode invullen, verbinden met itunes en hopsakee .. uw iphone is geactiveerd.

heb nu ios 4.2.1 zonder JB. werkt prima ..

vind het raar maar zalig

hamertje 21-01-11 22:59

bij herstellen op unlock duwen hoe doe je dat?

mcenet 22-01-11 09:10

Snap het ook niet :confused:

terrorbam 22-01-11 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcenet (Bericht 631418)
Snap het ook niet :confused:

achter het herstelproces gaat hij toch vragen om te verbinden bet itunes ?

daar krijg ik een kadertje te zien me sim-locked, hierin kan ik op unlock klikken en vervolgens de pincode invullen.

connect met itunes et voila. uw iphone is geactiveerd.

mcenet 22-01-11 17:54

Hetgeen jij bedoeld is niet unlocken hoor, dit is enkel de sim-lock van uw sim-kaartje...waar je gewoon uw pincode voor moet ingeven.
Het echte unlocken is de lock van je iphone halen (indien deze al dan niet gelockt aangekocht is), zodat je hem met elke willekeurige provider kan gebruiken, dit wordt officieel aan de hand van het imei nr.gedaan, of met een softw.matige hack waarop zovelen aan het wachten zijn.

a.onderwater 22-01-11 19:31

Heb ook een iphone 4 uit de UK, heb op ebay diverse kaartjes besteld om hem te kunnen activeren. Krijg deze week 8 verschillende uk simkaartjes binnen voor €13,- (moet nog wel knippen)

Maar wel even een vraag: Activatie mag toch wel in een ander land dan waar de telefoon vandaan komt??? (mijn 3GS komt uit Duitsland en met een T-Mobile DE kaartje kan ik moeiteloos activeren)
Dat aan een unlock bepaalde eisen zijn kan ik me meer voorstellen.
Of ik heb het mis?

gr. Arjan

mcenet 23-01-11 09:38

Idd activeren is geen enkel probleem, de unlock zelf is een ander paar mouwen...
Als hij zoals in uw geval uit de UK komt zal een officiele imei unlock (betalend) ook geen probleem zijn.

tolleburker 24-01-11 19:49

Ik snap eigenlijk niet waarom jullie tegenwoordig nog simkaarten halen , je hebt ook SAM van Bingner . daarmee kun je je telefoon activeren en je kan hem elke simkaart nalaten doen wat er bestaat , zo ben ik er ook achtergekomen welke simlock ik had op de iphone 4 .alleen jammer dat dit zo laat uitkwam want ben ondertussen al iets van 75 euro armer aan simkaarten via ebay .

mcenet 24-01-11 20:04

75 euro?
heb 6 euro betaald op ebay voor 6 verschillende UK sims...

Neeliz 25-01-11 13:10

Wie heeft er voor mij een aantal UK-simkaarten waarmee ik kan uitvogelen welke UK-provider lock ik heb? Uiteraard ben ik bereid om hier voor te betalen.

Ik kan op ebay niets interessants vinden.

Thanks!

mykie 25-01-11 17:39

Ik heb een aantal gewone UK Vodafone SIM Kaarten liggen. Geen micro maar gewoon, ik zou er één naar je toe kunnen sturen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.