iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas online een iPhone gekocht en hij werkt perfect. Maar hij is locked en ik moet hem unlocken dus. Toen ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak...
Hallo,
Ik heb pas online een iPhone gekocht en hij werkt perfect. Maar hij is locked en ik moet hem unlocken dus. Toen ik hem pas had kon ik in het menu enz... maar toen heb ik hem in DFU gezet en helemaal hersteld. Nu geraak ik niet meer voorbij het 'connect to iTunes' teken waardoor ik Cydia dus niet meer kan installeren... Wat moet ik doen -.-? Mvg Jan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij moet opnieuw geactiveerd worden, via de originele simkaart van de provider waarmee hij gelocked is (mag ook prepaid zijn)
of via Phone book sim (universele simkaart) dan via Wi-Fi naar Safari op je telefoon naar jealbreakme.com en jealbreaken en cydia is terug met Ultrasnow unlocken Succ6
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Het aanschaffen van een lege sim is geen probleem mijn firmware is alleen 4.1 en baseband is 05.14.02... Dus unlocken, is het mogelijk?
Het is een telefoon van Telia - Denemarken.. Suggesties? Laatst gewijzigd door asherbachrach; 23-09-10 om 22:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet | gremmen | iPhone algemeen | 5 | 03-03-10 13:41 |
Iphone maakt verbinding met internet zonder dat ik het wil | Colburners | Archief | 1 | 27-08-09 21:22 |
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet | Mr.Erie | Archief | 11 | 16-08-09 15:48 |
iPhone: iPhone zonder simkaart met simlock hoe geraak ik tot bij instellingen? | Philoz | Jailbreak | 2 | 25-07-09 02:24 |
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. | mac-fan | Archief | 5 | 20-09-08 18:54 |
|
|