Movistar simkaart Gezocht discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloo.. ik heb een iphone 3g met een spaanse movistar simlock zit op firmware 4.1 en kan hem aleen activeren en gebruiken met een movistar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Movistar simkaart Gezocht
Halloo..
ik heb een iphone 3g met een spaanse movistar simlock zit op firmware 4.1 en kan hem aleen activeren en gebruiken met een movistar prepaid sim dus mijn vraag was heeft iemand nog een movistar sim liggen in de buurt van amsterdam hoor ik het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarom gebruik je geen phonebook kaart ?? kun je alle iphone s mee activeren !
|
|
|||
|
|||
nee want kijk hij komt uit spanjeedie iphone en ik kan nie bellen met een t-mobile of wat dan ook omdat ik de nieuwe 4.1 firmware erop heb daarom kan ik aleen bellen met movistar snajee die baseband 05.14.02 is nog niet te unlockee daarom
|
|
|||
|
|||
En, gevonden? Ik zoek er namelijk zelf ook een
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan de iphone misschien wel downgraden naar 3.1.2 en dan blackrain gebruiken om teaktiveren, dacht dat de 3G geen shsh nodig had namelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simkaart O2, vodafone, orange UK gezocht | dieters | Unlock | 61 | 22-02-16 21:24 |
Movistar argentinie | ihans | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 27-01-10 21:45 |
iemand ervaring met movistar in spanje ? | Morenotan | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 15-01-09 14:53 |
gezocht AT&T simkaart?!?! | maurits_m | Archief | 1 | 07-01-08 11:38 |
|
|